beantwoord

betalingsachterstand

• 23 mei 2014
  • 6 reacties
  • 734 keer bekeken

Geen incasso
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 25 mei 2014, 10:21

Je kan sowieso hiervoor het beste bellen met afdeling incasso. Bij achterstallige betalingen zijn zij de enigen tot wie je je kan wenden om (tijdelijke) blokkering te voorkomen. Morgen vanaf 09:00 kan je hiervoor bellen met de klantenservice op 0900-9596.
Bekijk reactie

6 reacties

Nog nooit problemen gehad met de automatische incasso van telfort. Nu opeens melding van betalingsachterstand. Alles bij mij is in orde, hoe kan dit? Wil absoluut geen blokkade. Plekje help. BVD.
Greetzz harry
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Harry en welkom op het forum.

Heb je al op Mijn Telfort > Factuur en verbruik gekeken of daar een openstaande factuur staat?
Anders kun je het beste even bellen met de klantenservice.
Badge +2
Je kan sowieso hiervoor het beste bellen met afdeling incasso. Bij achterstallige betalingen zijn zij de enigen tot wie je je kan wenden om (tijdelijke) blokkering te voorkomen. Morgen vanaf 09:00 kan je hiervoor bellen met de klantenservice op 0900-9596.
Door mijn ontslag helaas een betalingsachterstand opgebouwd. nu ben ik afgesloten wat ik kan begrijpen. maar omdat ik alleen maar me telefoon heb en verder thuis geen internet wil ik hier zo snel mogelijk weer gebruik van maken. is het ook mogelijk om betaalafspraak te maken en dat ik dan weer word aangesloten? omdat het bedrag hoog is opgelopen helaas niet in staat deze in 1x te voldoen.
Reputatie 8
Badge +16
Door mijn ontslag helaas een betalingsachterstand opgebouwd. nu ben ik afgesloten wat ik kan begrijpen. maar omdat ik alleen maar me telefoon heb en verder thuis geen internet wil ik hier zo snel mogelijk weer gebruik van maken. is het ook mogelijk om betaalafspraak te maken en dat ik dan weer word aangesloten? omdat het bedrag hoog is opgelopen helaas niet in staat deze in 1x te voldoen.

Om een betalingsafspraak te maken zal je ALTIJD moeten bellen met de klantenservice.
Via forum, mail of ander sociale media zal je niet worden geholpen.
Badge
@lwd058,

Welkom op het forum! Wat een vervelende situatie 😞. Wat Tuut-Tuut aangeeft is correct, je zult hiervoor moeten bellen naar de klantenservice. Via het forum is het niet mogelijk om een betaalafspraak te maken. Succes!

Laïla

Reageer