Betalingsachterstand???!
Goedendag, door een fout van een bureau, ingehuurd door Telfort is mijn abonnement ten onrechte verlengd in februari. Dit is al bekend bij Telfort en gedeeltelijk rechtgezet. Volgens de website heb ik echter nog steeds een betalingsachterstand van €297,11, dit klopt niet. Kan dit zsm rechtgezet worden?
Ik heb geen zin meer om te bellen omdat dit geld en veel tijd kost terwijl dit geneuzel geheel buiten mijn schuld om is gegaan.
Bvd mvg Paul
Ik heb geen zin meer om te bellen omdat dit geld en veel tijd kost terwijl dit geneuzel geheel buiten mijn schuld om is gegaan.
Bvd mvg Paul
@haaz,
Graag bekijk ik de status van de afhandeling voor u. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag bekijk ik de status van de afhandeling voor u. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.