beantwoord

Betalings regeling

  • 12 september 2018
  • 4 reacties
  • 308 keer bekeken

Ik wil de vraag Ik die 65 euro de 20 van Deze maand mag over maker Ik hoor het wel met hartelijke groet
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 12 september 2018, 16:22

En hier staat de manier voor het maken van een betaalafspraak
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Haal even je privégegevens uit je post. Iedereen kan het nu zien.
Drie puntjes onder je bericht > Bewerk. Dit kan tot een uur na plaatsing.

Privégegevens kun je beter in je profiel zetten.
Reputatie 8
Badge +11
Mooi, dat is zo te zien gelukt. Als die gegevens nu in je profiel staan (kunnen wij niet zien) weet Webcare meteen om welke aansluiting het gaat.
Je kunt ook één van de andere contactmogelijkheden proberen. Gaat waarschijnlijk sneller dan hier op het forum. Topics worden op volgorde van binnenkomst door Telfort behandeld.

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
En hier staat de manier voor het maken van een betaalafspraak
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Misschien heb je iets aan deze informatie?

Openstaande factuur betalen.

Ik heb Telfort Thuis (Internet, TV en Bellen, ook glasvezel)

Ik heb Telfort Mobiel

Reageer