beantwoord

Betaling rekening mobiele telefoon gedaan, maar nog afgesloten

• 11 december 2017
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb mijn betaling van € 20,12 nota November betaald
echter ontving een sms dat het bedrag nog niet binnen was
November is ook nog niet verwerkt wat erg vreemd is aangezien
ik op dezelfde dag 20 November ook Telfort thuis heb overgemaakt € 47,50

Graag contact en opheldering graag

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 11 december 2017, 16:45

Hoi Mildred, wij incasseren iedere maand bij je. Dat is deze maand niet gelukt op 5 december. De betaling van ervoor is weg geboekt op de factuur van november. Is het een lastige datum om te betalen voor je op dat moment? In dat geval kan ik kijken of we de incasso kunnen verschuiven.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mildred, welkom op het forum. Krijg je bij het openen van internet een zogeheten warning page over de betaling? Wil je je profiel aanvullen met je postcode/huisnummer en mobiele nummer? Dan kijk ik met je mee.
Mijn postcode is

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mildred, je gegevens heb ik verborgen. Straks belt iedereen je 😉.

Ik zie dat er nog een factuur openstaat van november. Dat gaat om een bedrag van 20,08 euro. De factuur van oktober zie ik overgeboekt op 1 november. Wanneer in november heb je de factuur van december betaald en onder welk kenmerk heb je die overgemaakt?
Ik betaal elke maand op de 20e ook novwmber heb ik op de 20e betaald met kenmerk 7798288 betaalf 20.12 op rekening nl70 ingb 0009275549
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mildred, wij incasseren iedere maand bij je. Dat is deze maand niet gelukt op 5 december. De betaling van ervoor is weg geboekt op de factuur van november. Is het een lastige datum om te betalen voor je op dat moment? In dat geval kan ik kijken of we de incasso kunnen verschuiven.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mildred, geeft mijn reactie van gisteren duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer