beantwoord

betaling, interactieve televisie en helpdesk

• 7 april 2014
  • 1 reactie
  • 741 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, ik ben sedert lange tijd naar tevredenheid klant van Telfort. Naast mobiele telefonie en internet hebben we sinds 7 januari jl ook interactieve tv. We zijn eind verleden jaar telefonisch benaderd en er werden ons gouden bergen beloofd. Als we naast internet ook interactieve tv aan zouden schaffen, zouden we voor € 33,50 per maand het hele pakket hebben. We mochten tevens gratis ons digitenne abonnement houden voor de televisie op onze slaapkamer. Als bonus zouden we ook nog eens gratis 2 maanden Film1 en het pluspakket krijgen. Dit laatste zou na 2 maanden automatisch stopgezet worden. Het zou dus niet zonder onze toestemming verlengd worden. Sterker nog, Telfort zou alle lopende contracten stopzetten en alles kostenloos regelen. Een mooi aanbod, waar we direct op in zijn gegaan. Inmiddels is het 7 april, we hebben nog steeds HBO en Filmnet en betalen we geen € 33,50 maar resp. € 74,58 (28 januari), € 68,26 (28 februari) en € 76,00 (28 maart). Geen € 33,50 dus. Het leek ons hoog tijd om maar eens aan de bel te trekken en te gaan vragen hoe dat nou zat, dus Telfort gebeld en op onze kosten bijna een uur met ene mevrouw Sierra Hewitt aan de telefoon gezeten. Zij begreep het probleem maar kon er verder weinig mee. Het enige dat zij kon was per direct film 1 en het pluspakket stopzetten. Vefder moesten we het maar via de website regelen. Knap onbeschoft eigenlijk. De dame in kwestie is nauwelijks te verstaan en gaat vanwege een gebrek aan kennis iedere discussie uit de weg. Ik heb geen antwoord op mijn vragen gekregen en wil graag weten wanneer ik de teveel betaalde bedragan de afgelopen 3 maanden teruggestort krijg. Ik reken erop dat ik binnen 3 dagen antwoord van u krijg of dat Telfort telefonisch contact met me opneemt. Eerlijk gezegd heb ik knap veel spijt van de overstap en overweeg ik alle contracten met Telfort te beeindigen. Ik ben een nette klant die altijd op tijd betaald heeft, een klant die recht heeft op respect en een juiste afwikkeling van zaken. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet! Hoogachtend, V.S. Jansen, Krimpen aan den IJssel
icon

Beste antwoord door Jeroen 7 april 2014, 16:35

@VeroniqueJansen,

De extra zenderpakketten worden na de gratis periode niet automatisch beëindigd, indien je de pakketten niet wil behouden dan kun je deze in Mijn Telfort uitzetten. Indien dit niet of verkeerd aan jou is uitgelegd dan bied ik je daar mijn oprechte excuses voor aan. Ik bekijk graag wat hier is fout gegaan en hoe we deze kwestie correct en netjes kunnen afhandelen. Kun je in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar kunnen maken? Na ontvangst zoek ik alles voor je uit en zal ik de juiste acties ondernemen.

Jeroen
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +1
@VeroniqueJansen,

De extra zenderpakketten worden na de gratis periode niet automatisch beëindigd, indien je de pakketten niet wil behouden dan kun je deze in Mijn Telfort uitzetten. Indien dit niet of verkeerd aan jou is uitgelegd dan bied ik je daar mijn oprechte excuses voor aan. Ik bekijk graag wat hier is fout gegaan en hoe we deze kwestie correct en netjes kunnen afhandelen. Kun je in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer kenbaar kunnen maken? Na ontvangst zoek ik alles voor je uit en zal ik de juiste acties ondernemen.

Jeroen

Reageer