beantwoord

Betaling gekruist, hiedoor een week afgesloten geweest

  • 7 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 1763 keer bekeken

Vorige maand is een betaling gekruist met het gevolg dat ik een week niet kon bellen of gebeld kon worden.
Er was blijkbaar iets mis gegaan.
Bij de afschrijving van het abonnementsgeld bleek ik de volle pond te moeten betalen.
De week dat ik niet kon bellen of gebeld kon worden was niet in mindering gebracht.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Denise 7 augustus 2013, 12:13

Welkom op het forum deshima!

Je wordt altijd geïncasseerd voor jouw factuur. Is de incasso mislukt? Dan dien je het bedrag zelf over te maken. Je geeft aan dat je hierdoor een week niet bereikbaar bent geweest. Aangezien jij zelf verantwoordelijk ben voor een tijdige betaling gaan wij de kosten voor de week dat je bent afgesloten niet vergoeden.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum deshima!

Je wordt altijd geïncasseerd voor jouw factuur. Is de incasso mislukt? Dan dien je het bedrag zelf over te maken. Je geeft aan dat je hierdoor een week niet bereikbaar bent geweest. Aangezien jij zelf verantwoordelijk ben voor een tijdige betaling gaan wij de kosten voor de week dat je bent afgesloten niet vergoeden.

Denise

Reageer