Betaling factuur November 2012

• 18 maart 2013
  • 1 reactie
  • 1693 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste Telfort,

Ik heb al per mail contact gehad en telefonisch toch is voor mij het een en ander niet duidelijk.

Er is een openstaand factuur van ad. 128 euro voor de maand November 2012.
Elke andere maand is betaald doormiddel van automatisch incasso.

Volgens het factuur heb ik mijn pakket op 2 november 2012 (geactiveerd) gekregen alleen is mijn Modum pas op
6 november geactiveerd door Telfort. Ik zou graag een rectificatie willen daarvan. Ook zou er een vergoeding plaatsvinden.
Ik heb de naam van deze persoon nog ergens als dit nodig is.

Tevens snap ik niet waarom ik nu ben afgesloten door Telfort aangezien de lopende maanden netjes worden betaald en waarom ik mijn alles in 1 pakket opnieuw moet aanvragen, ik heb alles nog in huis.

Mijn pakket bestaat uit 2 interactieve tv's alleen kan ik op mijn postcode 1188bp geen gebruik maken van een 2e tv maar betaal ik wel deze kosten, ook heb ik nog steeds geen KPN digitenne pakket ontvangen voor de 2e tv.

Graag ontvang ik wat informatie over mijn vragen.

Bij voorbaat dank.

Sherida van Gom

1 reactie

Badge +2
Als je al 4-5 maanden niet de eerste rekening hebt betaald, kan dat reden zijn tot afsluiting. Los van het feit dat je over bepaalde onderdelen niet tevreden bent, dien je altijd eerst de rekening te betalen, en afzondelijk aan te kaarten wat je graag verbeterd/veranderd zou willen hebben. 

Advies is dus:
Eerst z.s.m. contact opnemen met de klantenservice of afsluiting van je pakket te voorkomen is als je de rekening overmaakt. Vervolgens de rekening overmaken, en daarna alle andere zaken afhandelen.

Reageer