Betaling en factuur
Ik heb een betalingsregeling met telfort Heb dit deze maand handmatig overgemaakt wegens omstandigheden inclusief mijn factuur van november heb eerst gebeld met telfort klantenservice en de telfort medewerker ging akkoord
Nu ben ik afgesloten van internet en bellen en tv doet het gewoon hoe kunnen medewerkers zo langs elkaar heen werken de ene gaat akkoord de andere is van mening dat het niet kan
Heel slordig dit en alsnog afsluiten kan echt niet heb voor de 28 ste betaald heb ook nog screenshot doorgestuurd tevergeefs heb hier geen woorden voor zit je dan met een chronisch ziek kind in huis waarbij bellen heel veel plaatsvind o.a overleg met artsen en andere zaken
Heel jammer dit
Nu ben ik afgesloten van internet en bellen en tv doet het gewoon hoe kunnen medewerkers zo langs elkaar heen werken de ene gaat akkoord de andere is van mening dat het niet kan
Heel slordig dit en alsnog afsluiten kan echt niet heb voor de 28 ste betaald heb ook nog screenshot doorgestuurd tevergeefs heb hier geen woorden voor zit je dan met een chronisch ziek kind in huis waarbij bellen heel veel plaatsvind o.a overleg met artsen en andere zaken
Heel jammer dit
Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.
Dergelijke onderwerpen bespreek ik liever in een privébericht. Ik kan jou niet mailen.
In het menu aan de linkerkant kun je aangeven dat je de 'desktop weergave' wilt hebben, dan werkt het wél. :)
Michael
@michael kan het jammer genoeg niet openen via mijn iphone zou u het hier kunnen plaatsen of mailen naar yamelsha@live.nl
Hoi @michael ik kan het bericht niet lezen via mn iphone en kan niet op mn ipad want heb geen wifi nu afgesloten door telfort
Hoi @michael dankje wel waar is ds berichten inbox? Groetjes
Postcode xxxx XX huisnr 110-
Ik had betaling regeling en is voor de 28 ste betaald alleen deze maand handmatig dus €100 betalingsregeling en €62 factuur november hoe kunnen ze dan het verrekenen met mn achterstand?? Telfort medewerker gaf groen licht om handmatig te betalen tijdens het telefoongesprek heb ik gelijk de rekening betaald de meneer gaf me telfort ING reknr en betalingskenmerk wat ik erbij moest vermelden
Dank voor de gegevens. Ik zal je een privébericht sturen. Overigens heb ik de postcode veranderd vanwege privacyrichtlijnen.
Michael
Hoi @michael
Postcode xxxx XX huisnr 110-
Ik had betaling regeling en is voor de 28 ste betaald alleen deze maand handmatig dus €100 betalingsregeling en €62 factuur november hoe kunnen ze dan het verrekenen met mn achterstand?? Telfort medewerker gaf groen licht om handmatig te betalen tijdens het telefoongesprek heb ik gelijk de rekening betaald de meneer gaf me telfort ING reknr en betalingskenmerk wat ik erbij moest vermelden
Postcode xxxx XX huisnr 110-
Ik had betaling regeling en is voor de 28 ste betaald alleen deze maand handmatig dus €100 betalingsregeling en €62 factuur november hoe kunnen ze dan het verrekenen met mn achterstand?? Telfort medewerker gaf groen licht om handmatig te betalen tijdens het telefoongesprek heb ik gelijk de rekening betaald de meneer gaf me telfort ING reknr en betalingskenmerk wat ik erbij moest vermelden
@Shy,
Welkom op het forum!
Dit is een vervelende kwestie inderdaad. Als je mij jouw NAW-gegevens stuurt in een privébericht dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is.
Michael
Welkom op het forum!
Dit is een vervelende kwestie inderdaad. Als je mij jouw NAW-gegevens stuurt in een privébericht dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is.
Michael
Gm @franzki ja ben afgesloten heel naar maar tv doet het wel moest 28ste binen zijn en heb 27ste betaald en ik heb ING en zij ook dus geld staat er gelijk op
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.