vraag

Betaling en factuur

• 8 december 2014
  • 10 reacties
  • 376 keer bekeken

Ik heb een betalingsregeling met telfort Heb dit deze maand handmatig overgemaakt wegens omstandigheden inclusief mijn factuur van november heb eerst gebeld met telfort klantenservice en de telfort medewerker ging akkoord

Nu ben ik afgesloten van internet en bellen en tv doet het gewoon hoe kunnen medewerkers zo langs elkaar heen werken de ene gaat akkoord de andere is van mening dat het niet kan

Heel slordig dit en alsnog afsluiten kan echt niet heb voor de 28 ste betaald heb ook nog screenshot doorgestuurd tevergeefs heb hier geen woorden voor zit je dan met een chronisch ziek kind in huis waarbij bellen heel veel plaatsvind o.a overleg met artsen en andere zaken
Heel jammer dit

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Weet je zeker dat je bent afgesloten en dat het niet een "gewone" storing is?
Gm @franzki ja ben afgesloten heel naar maar tv doet het wel moest 28ste binen zijn en heb 27ste betaald en ik heb ING en zij ook dus geld staat er gelijk op
Reputatie 8
Badge +2
@Shy,

Welkom op het forum!

Dit is een vervelende kwestie inderdaad. Als je mij jouw NAW-gegevens stuurt in een privébericht dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is.

Michael
Hoi @michael

Postcode xxxx XX huisnr 110-

Ik had betaling regeling en is voor de 28 ste betaald alleen deze maand handmatig dus €100 betalingsregeling en €62 factuur november hoe kunnen ze dan het verrekenen met mn achterstand?? Telfort medewerker gaf groen licht om handmatig te betalen tijdens het telefoongesprek heb ik gelijk de rekening betaald de meneer gaf me telfort ING reknr en betalingskenmerk wat ik erbij moest vermelden
Reputatie 8
Badge +2
Hoi @michael

Postcode xxxx XX huisnr 110-

Ik had betaling regeling en is voor de 28 ste betaald alleen deze maand handmatig dus €100 betalingsregeling en €62 factuur november hoe kunnen ze dan het verrekenen met mn achterstand?? Telfort medewerker gaf groen licht om handmatig te betalen tijdens het telefoongesprek heb ik gelijk de rekening betaald de meneer gaf me telfort ING reknr en betalingskenmerk wat ik erbij moest vermelden

Dank voor de gegevens. Ik zal je een privébericht sturen. Overigens heb ik de postcode veranderd vanwege privacyrichtlijnen.

Michael
Hoi @michael dankje wel waar is ds berichten inbox? Groetjes
Hoi @michael ik kan het bericht niet lezen via mn iphone en kan niet op mn ipad want heb geen wifi nu afgesloten door telfort
Reputatie 8
Badge +2
@Shy,

Hier vind je je jouw Inbox. :)

Michael
@michael kan het jammer genoeg niet openen via mijn iphone zou u het hier kunnen plaatsen of mailen naar yamelsha@live.nl
Reputatie 8
Badge +2
@michael kan het jammer genoeg niet openen via mijn iphone zou u het hier kunnen plaatsen of mailen naar yamelsha@live.nl
Dergelijke onderwerpen bespreek ik liever in een privébericht. Ik kan jou niet mailen.

In het menu aan de linkerkant kun je aangeven dat je de 'desktop weergave' wilt hebben, dan werkt het wél. :)

Michael