Betaling (achterstand) gaat niet goed??

• 26 februari 2012
  • 3 reacties
  • 2024 keer bekeken

Hallo. Onlangs mn abbo verlengt en wat ik nooit doe keek ik in mijntelfort en las het volgende:

U heeft een openstaand bedrag. Mogelijk is de uiterste betaaldatum voor een of meerdere facturen verstreken. U kunt dit zien in onderstaand overzicht.
Wanneer in de kolom 'Openstaand bedrag' een bedrag wordt genoemd dan bent u voor deze factuur te laat met betalen. U dient het openstaande factuurbedrag direct over te maken naar bankrekening

Ik snap dit niet. Dit gaat toch automatisch? Er staat genoeg op de rekening en Telfort kan dit gewoon zoals altijd geld afboeken.

Kan webcare even controleren of dit goed gaat? Heb geen zin om zelf handmatig geld over te maken en vervolgens telfort alsnog zelf het bedrag incasseert en zo weer in de molen kom om teveel betaalde bedrag weer terug te krijgen.

Bedankt!

b t zwolle

3 reacties

Badge +7
Ik zie bij uw facturen geen openstaand bedrag staan, de laatste factuur wordt automatisch geincasseerd van het rekeningnummer eindigend op 895, klopt dit rekeningnummer nog steeds?

Henk
Hallop Henk. Ja, banknummer klopt nog steeds. Bedankt voor uw antwoord

Groeten!
Badge +7
Als ik op uw 'Mijn Telfort' inlog zie ik geen achterstand staan, op het moment dat de factuur online te bekijken is zit er een aantal dagen tussen incasso en bijwerking. Hierdoor staat er dat er een betalingsachterstand is.

Henk

Reageer