beantwoord

Betalen voor papieren factuur Telfort Mobiel, met geen mogelijkheid contact te krijgen

• 26 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 420 keer bekeken

Reputatie 1
Beste TelfortWebcare,

Ik heb sinds de start van mijn abonnement altijd gratis een factuur per post ontvangen. Nu kom ik erachter dat ik al maanden € 2,54 betaal. Dit had aan mij gevraagd moeten worden, en ik ben ook niet van plan daar nu ineens voor te gaan betalen, omdat Telfort toevallig een nieuw systeem in gebruik heeft genomen. Graag ontvang ik dan ook die 2,54 euro retour voor de maanden dat ik daar zonder toestemming voor blijk te moeten betalen!

Gisteren geruime tijd geprobeerd hierover telefonisch contact te krijgen, te appen, winkel te bellen. Niets werkt.

Waarom zijn jullie voor dit soort klantonvriendelijke en voor de klant onvoordelige wijzigingen ZO slecht bereikbaar zo niet totaal ONBEREIKBAAR?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 1 september 2018, 14:32

Nu zie ik dat je privé een ander nummer hebt gestuurd dan in jouw profiel staat, vandaar dat ik het niet kon vinden. Voor dit nummer staat inderdaad de papierenfactuur aan. Deze heb ik nu meteen omgezet naar factuur per e-mail. Ik kan het namelijk niet gratis aanzetten. Wel zie ik dat het al sinds zeker juni vorig jaar betaald op de factuur staat. Ik kan dit niet allemaal vergoeden. Toch wil ik je wel iets tegemoet komen, wat ik wil doen is de laatste twee maanden vergoeden. Ik hoor graag of je hier mee akkoord gaat, dan maak ik het voor je in orde.
Bekijk reactie

9 reacties

Het forum werkt wel, hoor. ☺️
Staat je 06 nummer en je postcode/huisnummer in je forumprofiel?
Dan weet webcare om welk abo het gaat, ze lezen hier mee. Ze pakken je topic op zodra deze aan de beurt is.
Deze hik is meerdere klanten overkomen, webcare corrigeert dat dan.
Reputatie 1
Thanks Nelly. Ja, die gegevens staan in het profiel. Even afwachten nu dus.
Thanks Nelly. Ja, die gegevens staan in het profiel. Even afwachten nu dus.

Klopt!. Zal wel maandag, of misschien dinsdag worden.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Kasteelherau, ik lees dat je betaald voor een papieren factuur. Ik begrijp dat je daar niet blij mee bent. Nu ben ik op onderzoek geweest. Ik kan dat alleen niet terugvinden. Ik kan de kosten niet terugvinden en ook zie ik dat de papierenfactuur niet aan staat. Gaat het misschien om een ander nummer dan in jouw profiel?
Reputatie 1
https://about:blank
Reputatie 1
Bart, hoe krijg ik een afbeelding van de laatste factuur bij je? In een privébericht kan ik geen bijlagen aanleveren. Wat is het hebben van contact met Telfort voor zoiets simpels toch ongelooflijk lastig.
Bart kan eventueel ook een (contact)adres aan je kenbaar maken,
dan kan je het zo versturen.

Je kunt een screenshot maken van je factuur, die kan je downloaden op je PC
of waar je mee op dit Forum komt.

Bewerk wel eerst je screenshot zo dat je geen privé gegevens kan zien.

In de tekst waar je schrijft, staat onderaan een cameraatje, daar klik je op.
Als het goed is komen dan de afbeeldingen uit bv. je PC tevoorschijn.
Daar kan je je screenshot zoeken, erop klikken en hier plaatsen.
Reputatie 8
Badge +11
Nu zie ik dat je privé een ander nummer hebt gestuurd dan in jouw profiel staat, vandaar dat ik het niet kon vinden. Voor dit nummer staat inderdaad de papierenfactuur aan. Deze heb ik nu meteen omgezet naar factuur per e-mail. Ik kan het namelijk niet gratis aanzetten. Wel zie ik dat het al sinds zeker juni vorig jaar betaald op de factuur staat. Ik kan dit niet allemaal vergoeden. Toch wil ik je wel iets tegemoet komen, wat ik wil doen is de laatste twee maanden vergoeden. Ik hoor graag of je hier mee akkoord gaat, dan maak ik het voor je in orde.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb inderdaad drie dagen geleden de papieren factuur omgezet naar een factuur per mail. Dat is goed aangekomen zie ik. Dat is mooi.

Nu wil je alleen nog graag weten hoe het zit met de kosten van de papieren factuur. Ik zie dat het al meer dan een jaar betaald aan staat. Dat is al vrij lang. Ik wil je dan ook tegemoet komen door 2 maanden de betaalde factuur te vergoeden. Als je daar mee akkoord gaat, dan hoor ik dat graag. Dan maak ik het in orde.

Reageer