Wij hebben tot 08 juni 2018 een contract voor internet en TV bij Telfort, waar we elke maand 42,50 voor betalen.Omdat de internetverbinding bij jullie echter zo draconisch traag en instabiel is, hebben we besloten om voortijdig over te stappen naar Ziggo. We hebben aan Ziggo doorgegeven dat we wilden overstappen. Helaas waren er technische problemen met de Ziggo aansluiting in ons huis, waardoor we nu pas over 10-14 weken internet van Ziggo kunnen ontvangen. Ik heb daarom aan jullie doorgegeven dat we ons Telfort internet nog even wilden behouden totdat de Ziggo aansluiting werkte. Helaas heeft ziggo dit niet aan jullie bevestigd en is ons internet 20 maart toch afgesloten. Ik heb zowel ziggo als jullie, telfort, hier veelvuldig over gesproken. Ziggo neemt de schuld op zich dat ze de overstap te vroeg hebben doorgegeven, waarna jullie (ondanks en tegen mijn bericht aan jullie in) het internet hebben afgesloten. Dit betreft dus slechte communicatie van jullie beiden, maar de schuld ligt hierin voornamelijk bij Ziggo. Oké.
Maar dan het volgende, en hier wil ik graag antwoord op van jullie, aangezien jullie telefonische klantenservice hierin niet wil helpen:
Wij betalen tot 08 juni 2018 voor internet en TV, zoals in ons contract staat vastgelegd. Het internet is onterecht door jullie afgesloten. Deze veel te vroege afsluiting is volledig buiten ons om gegaan. Daarom vragen we aan jullie om het internet te herstellen totdat wij dat aangeven, in elk geval tot 08 juni. Waarom kan Telfort het internet niet herstellen, waar wij contractueel tot 08 juni recht op hebben?
Beste antwoord door Wieger DB