beantwoord

Betalen in termijnen factuur

• 27 december 2019
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 1

Goeiedag,

Ik wil graag mijn factuur van de maand december 2019 in termijnen betalen. Ik kan jullie nu niet telefonisch bereiken omdat ik nog steeds in het buitenland zit en wat ook de reden is van een hoge telefoon rekening en ik nergens een emailadres van jullie kan vinden. Hopende jullie hiermee te bereiken en om samen een termijn bedrag af te spreken. Kan ik de terugboeken vd factuur zelf doen? Ik kan het op dit moment namelijk niet betalen. 

Gaat om Factuurnummer: 1123258541

Groeten,

Armanda Kieft

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 december 2019, 17:08

Hoi @Armanda123, welkom hier. 

Je wilt graag jouw factuur in termijnen betalen. Ik kan meteen zeggen dat ik dat niet voor je kan regelen. Dit gaat via onze financiële afdeling. Je kan dit aangeven bij de klantenservice, ze zijn vanuit het buitenland te bereiken via +31887650200 anders 0900-9596. 

Wat ik wel kan is uitstel van betaling voor je aanvragen, mocht je dat willen. Let er dan wel op, mocht de nieuwe factuur uitkomen, moet deze wel gewoon ook betaald worden. 

De factuur is zo hoog door internet gebruik en bellen in het buitenland. Dit kun je ook weer terugzien in Mijn Telfort. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Armanda123 , je kunt Telfort ook via Twitter of Facebook bereiken als je niet kunt bellen.

Kijk ook eens naar onderstaande website:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Succes

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Armanda123, welkom hier. 

Je wilt graag jouw factuur in termijnen betalen. Ik kan meteen zeggen dat ik dat niet voor je kan regelen. Dit gaat via onze financiële afdeling. Je kan dit aangeven bij de klantenservice, ze zijn vanuit het buitenland te bereiken via +31887650200 anders 0900-9596. 

Wat ik wel kan is uitstel van betaling voor je aanvragen, mocht je dat willen. Let er dan wel op, mocht de nieuwe factuur uitkomen, moet deze wel gewoon ook betaald worden. 

De factuur is zo hoog door internet gebruik en bellen in het buitenland. Dit kun je ook weer terugzien in Mijn Telfort. 

Reageer