beantwoord

Betaaldatum mobiel abonnement (Sim Only) wijzigen

  • 16 februari 2019
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

Beste Telfort,


Het lukt mij niet om de betaal datum van mijn mobiel abonnement te wijzigen.
Het zou erg fijn zijn om alle rekeningen te ontvangen nadat mijn loon (27e vd maand) binnenkomt.

Zo heb ik zelf een duidelijker overzicht over mijn eigen rekening en dat zou erg fijn zijn.

Telfort thuis is het me wel gelukt om voor internet de betaaldatum te wijzigen.


Weet iemand of dit mogelijk is?
Of ik éénmalig extra kosten krijg of mijn contract datum einde dan langer is maakt mij echt niets uit.

Ik ben zeer tevreden met Telfort.


Met vriendelijke groet,
Meneer Cangir

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door mandy 16 februari 2019, 18:47

De betaaldatum van mobiel kan je niet wijzigen.

Misschien heb je iets aan dit topic voor eventuele uitleg?

Factuurdatum mobiele abonnement wijzigen
Bekijk reactie

4 reacties

De betaaldatum van mobiel kan je niet wijzigen.

Misschien heb je iets aan dit topic voor eventuele uitleg?

Factuurdatum mobiele abonnement wijzigen
Bedankt Mandy.

Ik zal mijn volgende abonnement maar laten ingaan op de 27e als het niet anders kan.
Graag gedaan Cangir.
Reputatie 8
Badge +9
Hi Cangir, ik kan me voorstellen dat je de incasso graag zou verplaatsen, zodat deze plaatsvindt nadat je je salaris ontvangen hebt. Ik zie dat mandy je vraag al heeft beantwoord. Door de manier waarop het factuurproces is ingericht en werkt, lukt het aanpassen van de factuur- en incassodatum helaas niet. Daarom is jouw opmerking geen slecht idee, om bij een nieuw abonnement of verlenging te letten op de startdatum :)

Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer