beantwoord

Betaald maar toch afgesloten

• 26 juni 2013
  • 5 reacties
  • 2286 keer bekeken

Badge
Beste Telfort, Vanmorgen konden we nog met de telefoon naar buiten bellen. Maar dat kon ineens niet meer. Ik heb contact gehad met de bewindvoerder en alles is tot 30-6-2013 betaald. Gaarne met spoed contact. Gaarne spoed contact. 
icon

Beste antwoord door Denise 26 juni 2013, 12:49

@cg.driessen,

Erg vervelend dat je bent afgesloten. Aan de hand van jouw postcode heb ik e.a. nagekeken. Ik zie dat het nummer is afgesloten, dit houdt in dat er niet voldaan is aan de betalingsplicht. Aangezien dit een openbaar forum is zal ik jou verder informeren via een privébericht.

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@cg.driessen,

Erg vervelend dat je bent afgesloten. Aan de hand van jouw postcode heb ik e.a. nagekeken. Ik zie dat het nummer is afgesloten, dit houdt in dat er niet voldaan is aan de betalingsplicht. Aangezien dit een openbaar forum is zal ik jou verder informeren via een privébericht.

Denise
Badge
wat is dit ik stuur een mail van de bewindvoeder en dan krijg ik dit
Badge
@cg.driessen,

Denise

ik heb een vraag. de facturen van april en mei stonden nog open. nu heeft de bewindvoerder alleen de factuur ad 104,82 euro gisteren betaald en dat is ook door jullie ontvangen. nu staat alleen nog de factuur van april ad 147,69 nog open. de factuur gaat altijd naar de bewindvoerder op goudsbloem 9te odijk, dus wat er eventueel open staat zien wij nooit. nu heeft de heer kuijper  ons gezegd dat hij geen mogelijkheid ziet om de enige factuur van april over te maken. nu willen we vragen of het mogelijk is dat wij de factuur van april met behulp van een betalingsregeling kunnen overmaken, in de hoop dat we weer naar buiten kunnen bellen. we hopen dat Telfort ons wilt helpen en ons een schappelijk voorstel doet.. Vanaf de nieuwe factuur betaald de heer Kuijper gewoon.

Persoonlijke gegevens verwijderd
Badge +1
@ cg.driessen,

dit is een openbaar forum, het is dan ook niet handig om een emailadres hier gewoon te vermelden, zeker niet als dat niet vanjezelf is.

Via de functie "wijzig reactie", naast de datum en tijd van je post, kun je je post wijzigen en de emailadressen weghalen.
Reputatie 3
Badge +1
@cg.driessen,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Ik heb jou echter via een privébericht op de hoogte gesteld en aangegeven wat je nu het beste kunt doen.

Denise

Reageer