beantwoord

Betaald maar nog steeds afgesloten

• 27 januari 2020
  • 6 reacties
  • 165 keer bekeken

Achterstand betaald maar nog steeds geen verbinding al zou dat na twee uur voor elkaar zijn ?

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 januari 2020, 13:58

Geen idee of het ontvangen is. Wil ik graag voor je kijken. Ik mis echter nog jouw huisnummer. Wil je die nog toevoegen aan jouw Forumprofiel

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je betaald via de link van Telfort en als je het handmatig betaald hebt dan moet je rekening houden met 5 werkdagen voordat het verwerkt is bij Telfort 

Via de link met iDEAL zou binnen twee uur weer tv enz moeten hebben gr

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jeroen rutten, welkom hier.

Ik begrijp dat je nog bent afgesloten, maar wel betaald hebt. Om welke dienst gaat het?  Voor Thuis ontvang ik nog graag jouw huisnummer. Als het om Mobiel gaat wil ik je aanraden even contact met KPN op te nemen, snelste is via 0800-0402.

In ieder geval als je via iDeal hebt betaald wordt je veel sneller aangesloten dan handmatig. Bij handmatig overmaken kan het tot 5 werkdagen duren zoals jimny al aangeeft. 

Telfort thuis alles in één via iDEAL en het was al ontvangen dus ?

Reputatie 8
Badge +11

Geen idee of het ontvangen is. Wil ik graag voor je kijken. Ik mis echter nog jouw huisnummer. Wil je die nog toevoegen aan jouw Forumprofiel

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat je weer bent aangesloten. Ik heb namelijk jouw huisnummer niet meer ontvangen om het na te kunnen kijken. Mocht je mijn hulp toch nog nodig zijn, dan hoor ik graag van je.

Reageer