beantwoord

Betaalachterstand, geblokkeerd, betaald, ik wil gedeblokkeerd worden

• 24 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 693 keer bekeken

Hallo,

Ik had een betaalachterstand en ben geblokkeerd, vandaag heb ik het resterende bedrag overgemaakt, maar wanneer word ik gedeblokkeerd?
Ik heb al meerdere malen contact geprobeerd te zoeken via de webcare service op Twitter, maar daar word ik gewoon glashard genegeerd.
Ik zou graag de klantenservice willen bellen, maar gezien ik geblokkeerd ben, en geen andere telefoon in de buurt heb, is dit totaal onmogelijk.
Het is zeer belangrijk dat ik weer snel bereikbaar ben ivm ernstige ziekte in de familie!!!!

Ik hoop dat ik hier wél vriendelijk en snel geholpen word.

Mvg Romana Schulte
icon

Beste antwoord door Koffiemok 24 oktober 2014, 20:24

Hoi Romana en welkom op het forum.

Incassovragen worden niet afgehandeld via het forum. Je zal daar echt telefonisch contact voor op moeten nemen.

Telfort kent 2 blokkades bij betalingsachterstand:

- Eenzijdige afsluiting; je kunt nog wel gebeld worden maar niet zelf bellen:
Deze blokkade wordt automatisch opgeheven zodra de betaling is verwerkt. Verwerkingstijd is 3 werkdagen als je betaald hebt via internetbankieren.

- Volledig afgesloten:
Dan zal je moeten wachten tot de betaling is verwerkt en zal je contact op moeten nemen voor de heraansluiting.

Ben je eenzijdig afgesloten neem dan morgen contact op met de klantenservice. Wellicht kunnen ze een uitstel verlenen waadoor de blokkade alvast wordt opgeheven.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Romana en welkom op het forum.

Incassovragen worden niet afgehandeld via het forum. Je zal daar echt telefonisch contact voor op moeten nemen.

Telfort kent 2 blokkades bij betalingsachterstand:

- Eenzijdige afsluiting; je kunt nog wel gebeld worden maar niet zelf bellen:
Deze blokkade wordt automatisch opgeheven zodra de betaling is verwerkt. Verwerkingstijd is 3 werkdagen als je betaald hebt via internetbankieren.

- Volledig afgesloten:
Dan zal je moeten wachten tot de betaling is verwerkt en zal je contact op moeten nemen voor de heraansluiting.

Ben je eenzijdig afgesloten neem dan morgen contact op met de klantenservice. Wellicht kunnen ze een uitstel verlenen waadoor de blokkade alvast wordt opgeheven.