beantwoord

Bereikbaarheid vanuit buitenland

• 3 februari 2018
  • 10 reacties
  • 223 keer bekeken

Beste telfort,

Ik woon in China maar laat mijn oude Nederlandse abonnement doorlopen. Nu heb ik een incasso gemist (ergens vorig jaar al). Deze zou ik heel graag betalen echter ik ontvang van jullie geen betaalmogelijkheid die werkt. Wat ik wel krijg is een sms met een link naar een of andere betaal app. Die app werkt niet in het buitenland....

Nu heb ik jullie meermaals proberen te bereiken echter het ontbreekt aan een
- mailadres voor direct contact ontbreekt
- telefoon nummer voor contact van buiten europa (ter info jullie 0900 nummer werkt niet vanuit China)
- enige optie die overbleef was een “chatfunctie” ook uw collega daar kon me niet helpen
- facebook: is illegaal hier in china, heb nu een omweg gevonden om alsnog in te loggen en contact met u op te nemen via dit forum.

Mijn vraag: kunt u mij een normale betaaloptie aanbieden voor de incasso die mislukt is? Als klant mag ik toch verwachten dat u bereikbaar bent per telefoon of email zodat ik mijn factuur kan betalen. Ook u heeft mijn mail adres, echter dat gebruikt u niet om mij op de hoogte te stellen van de achterstallige betaling.

Hoe kom ik met u in contact?

Mvg,

Frederik van Ewijk

Mod Edit: privégegevens verwijderd
icon

Beste antwoord door Stephen 6 februari 2018, 16:03

Hallo Frederik, excuses dat ik gisteren geen reactie heb geplaatst. Ik heb geschakeld met mijn collega's en die gaven aan dat je de betaling gewoon handmatig kunt verrichten.
De factuur van oktober 2017 (28,10 euro) en de factuur van januari 2018 (40,81 euro) staan open. Totaal is dit een bedrag van 68,91 euro.
Deze kun je overmaken naar het rekeningnummer van Telfort Mobiel, NL70 INGB 0009 2755 49 ten name van: Telfort te Amsterdam.
Graag ook je klantnummer vermelden bij de betaling zodat we weten dat het om jouw aansluiting gaat.
Als je de betaling hebt verricht dan duurt het maximaal 5 werkdagen voordat deze is verwerkt. De status hiervan kan je in Mijn Telfort volgen.
Wanneer de betaling is verwerkt stuur ons een berichtje zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen heraansluiten.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

10 reacties

Beste Frederik.

Het is niet de bedoeling om privacygevoelige gegevens op een openbaar forum te zetten, zoals dus telefoonnummers.

Een medewerker, een moderator zal contact met je opnemen via dit topic.

Ik heb je topic alvast gemeld..

Fijn weekend in het prachtige China. 🆒
Het ljkt me leuk aldaar.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Frederik, welkom op het forum! Ik zie dat je abonnement tijdelijk is afgesloten vanwege twee gemiste facturen.
Ik zou zeggen dat je gewoon het bedrag betaalt door deze handmatig over te maken en op onze rekening te storten. Alleen vermoed ik dat de procedure nu iets anders is omdat het abonnement tijdelijk is afgesloten.
Ik ga mijn collega's vragen hoe dit het beste opgelost kan worden.
Aanstaande maandag 5 februari kom ik hierop terug met verdere instructies.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Frederik, excuses dat ik gisteren geen reactie heb geplaatst. Ik heb geschakeld met mijn collega's en die gaven aan dat je de betaling gewoon handmatig kunt verrichten.
De factuur van oktober 2017 (28,10 euro) en de factuur van januari 2018 (40,81 euro) staan open. Totaal is dit een bedrag van 68,91 euro.
Deze kun je overmaken naar het rekeningnummer van Telfort Mobiel, NL70 INGB 0009 2755 49 ten name van: Telfort te Amsterdam.
Graag ook je klantnummer vermelden bij de betaling zodat we weten dat het om jouw aansluiting gaat.
Als je de betaling hebt verricht dan duurt het maximaal 5 werkdagen voordat deze is verwerkt. De status hiervan kan je in Mijn Telfort volgen.
Wanneer de betaling is verwerkt stuur ons een berichtje zodat wij jou zo snel mogelijk kunnen heraansluiten.

Dag stephen,

Dank voor de reactie. Heb zojuist de bedragen voldaan. Kun je mij berichten als ik weer aangesloten ben?

Mvg,

Frederik van Ewijk
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Frederik, bedankt voor je reactie maar ik heb helaas geen goed nieuws. In de tussentijd is je aansluiting nu definitief afgesloten en is heraansluiting helaas niet mogelijk.
Het duurt maximaal 5 werkdagen om een handmatige betaling te verwerken. De facturen zoals eerder genoemd staan nog open.
Daarna staat er nog een slotfactuur open die bestaat uit een bedrag van €166,21 over. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Beste Stephen,

Heb je voor mij de contact gegevens van jullie juridische afdelin en afdeling welke de openstaande betalingen in behandeling heeft? Zou dit graag rechtzetten. Van hen ontvang ik dan wel graag de facturen voor de openstaande betalingen. Tot op heden heb ik deze niet gezien, heef waarschijnlijk ook te maken met mijn woonsituatie in china.

Overleg graag met je collegas hoe ik dit recht kan zetten.

Zijn je collegas pet telefoon en Email bereikbaar? Dat werkt beter aangezien veel websites (waaronder dit forum) vanuit China worden genlokkeerd. Per email ben ik goed bereikbaar.

Hoor graag dan gaan we dit regelen.

Mvg,

Frederik.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Frederik, ik ga dit even voor je uitzoeken en kom er morgen op terug.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Frederik, je kunt de klantenservice bellen op nummer +31 88 7650 200. Laat je even weten als het is gelukt?
Dag Stephen,

Dat is dus het probleem. Kan klantenservice niet bereiken vanuit china... probeer dat al sinds oktober. Heb je contactgegevens van een collega op juridische zaken? Wil dit oplossen...

Hebben jullie daarnaast een mailadres waarop jullie bereikbaar zijn? Kan nu alleen communiceren via dit forum of facebook. Beide zijn geblokt in China en kan er slecht sporadisch op komen via VPN service..

Jullie hebben mijn mailadres maar gebruiken het niet voor de facturen. Heb dus nog steeds geen factuur gezien... ook de betaal mogelijkheid op mijn oude telefoon werkt via sms en een of andere applicatie die vanuit buitenland niet werkt...

Graag contact via telefoon of email en niet via socialmedia of apps...
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Frederik, zie privébericht.

Reageer