beantwoord

Belstatus app werkt niet

• 23 december 2013
  • 10 reacties
  • 2666 keer bekeken

Sinds kort kan ik niet meer mijn belstatus bekijken met de app.
Ik heb zowel internet via 3G als wifi maar er wordt aangegeven :
Verbindingsfout : er kan geen verbinding worden gemaakt .Zorg voor een werkende 3G of wifi verbinding.
Mijn inloggegevens zijn juist dus rara hoe kan dit.

Groet ,
          Huub.
icon

Beste antwoord door Denise 28 januari 2014, 14:16

@wibootje,

Mijn excuses voor de late reactie. Er zijn op dit problemen wat problemen met de Belstatus-app. Het kan voorkomen dat je af en toe geen verbinding kunt maken. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing.
Excuses voor het ervaren ongemak.

Denise
Bekijk reactie

10 reacties

Badge +2
Sinds kort kan ik niet meer mijn belstatus bekijken met de app.
Ik heb zowel internet via 3G als wifi maar er wordt aangegeven :
Verbindingsfout : er kan geen verbinding worden gemaakt .Zorg voor een werkende 3G of wifi verbinding.
Mijn inloggegevens zijn juist dus rara hoe kan dit.

Groet ,
          Huub.

Je e-mailadres moet gekoppeld staan aan je Mijn Telfort (dit dien je te doen via pc/laptop). Zodra je dit gedaan hebt zou de app gewoon moeten werken. Je zou voor de volledigheid de app nog kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
De app heeft het altijd gewoon gedaan tot voor twee dagen.
Heb de app verwijderd en weer geïnstalleerd > noppes.
De app functioneert nu weer wel opeens !
Ik heb niets veranderd.Is soms instabiel.
Zie in de app store dat de beoordeling van deze app
nou niet bepaald hoog is.
De app zoals in de app store heeft vorig jaar nooit bij mij gewerkt.
Ik ontdekte dat de belstatus all ook via wap.telfort.nl te bereiken was en een mobiele weergave had. Heel mooi!!

Totdat ik deze ook niet meer kon gebruiken eind december 2013. Wachtwoord en mob nr zijn nog steeds hetzelfde en werken op pc wel.

Hoe kan het nu dat het op mijn mobiel niet werkt?
Badge
Ook bij mij werkt de nieuwe belstatus app niet. Had vorig jaar een perfecte app via jullie site, maar die gaf ineens eind december dezelfde foutmelding als in het openingsbericht. Matthijs 1986 reageert dat het emailadres gekoppeld moet zijn aan Mijn Telfort en vlg mij is dat al het geval. Blijft vreemd dat een tot vorige maand perfekt werkende app ineens verworden is tot een hopeloos flutgeval. Kennelijk moest het ineens weer 'mooier/beter/sneller' gemaakt worden en dat werkt dus niet .. getuigen de vele reacties hier. Niet elke verandering is een verbetering! Als iets goed werkt .. blijf er dan af!!

Tóch graag een reactie waarom de app het niet doet .. óók niet na verwijderen en opnieuw downloaden. Logisch .. je downloadt dezelfde app tenslotte. Dus met verwijderen wordt bedoeld .. verwijderen van iTunes en dan opnieuw downloaden? Hoop dat dat niet jullie standaard antwoord wordt. Mijn ervaringen met andere apps van winkelketens zijn negatief. Zelfs na tig keer van iTunes verwijderen en weer opnieuw downloaden deden de betreffende apps het niet!! Lijkt me dus een technisch probleem. 

Bvd voor jullie reactie en hopelijk wordt het probleem opgelost, want het was wél een hele fijne app!!!
Badge +2
Een tijd terug was er een niet officiële Telfort app in de App store/Play Store. Weet je zeker dat je de Telfort Belstatus App gebruikt? Hij werkt hier zonder problemen.
Badge
Een tijd terug was er een niet officiële Telfort app in de App store/Play Store. Weet je zeker dat je de Telfort Belstatus App gebruikt? Hij werkt hier zonder problemen.

Jawel, dat weet ik zeker. Ik heb hem nl. VIA de Telfortsite gedownload. Dus 'officieler' kan niet .. dacht ik. Ook de vorige app heb ik rechtstreeks via Telfort gedownload vorig jaar. Weet niet meer precies hoe dat ging. Ik checkte toen via internet op mijn nieuwe iPhone de Telfortsite en kreeg via eoa optie (wap???) die app aangeboden en die werkte perfekt! Heel soms lag hij er even uit en moest ik opnieuw inloggen, maar zowat dagelijks checken was prima mogelijk. Tot december dus .. ineens die rare melding zoals eerdere postings al vermeldden. En ook ik heb de app verwijderd en weer opnieuw gedownload, maar geen effekt. Op de site kan ik overigens wél gewoon mijn belstatus checken en ook via safari lukt het om de status op mijn phone te checken, maar das erg omslachtig en een hoop gepiel met die kleine toetsjes! Maar dank je voor je reactie. Ik blijf hopen op een officiele reactie van de eoa techneut van Telfort. 

Mvgr
Badge
Heb gisteren een nieuwe poging gedaan om de OFFICIELE (!!) app weer eens te downloaden. Heb eerst op iTunes gecheckt of ik hem uit de cloud kon verwijderen, maar daar is de app nergens te vinden. Toen ik hem op mijn iPhone wilde binnenhalen kwam hij echter wel degelijk uit de cloud. Tot mijn verrassing en blijdschap deed de app het weer!

De blijdschap is echter van korte duur. Zojuist weer eens gecheckt en ja hoor .. wéér de melding ..  Verbindingsfout .. er kon geen verbinding worden gemaakt. Zorg voor een werkende 3G of Wifi verbinding.

Waarom wordt er hier niet meer gereageerd door iemand van Telfort zelf? Hoe moeilijk is het om uit te zoeken waarom deze app het niet meer doet? Een reactie als bevestiging van notitie van mijn vraag zou toch wel zo beleefd zijn? 
Badge
Nou, ik snap waarom Telfortmedewerkers er niet meer aan beginnen om te reageren. Ik check net nóg eens (voor de tigste keer) en nu ineens doet de app het weer. Kortom .. er zit een enorme bug in en je moet gewoon mazzel hebben dat net JIJ degene bent waarvan de gegevens kunnen worden opgehaald blijkbaar. 

Jammer dat een tot voor kort uitstekend werkende app verworden is tot een instabiel prutswerk. Ik ben nu dus gedwongen om ófwel met heel veel geduld tig keer per dag te proberen of mijn gegevens kunnen worden opgehaald .. óf telkens op de pc te checken. Héél jammer.
Reputatie 3
Badge +1
@wibootje,

Mijn excuses voor de late reactie. Er zijn op dit problemen wat problemen met de Belstatus-app. Het kan voorkomen dat je af en toe geen verbinding kunt maken. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing.
Excuses voor het ervaren ongemak.

Denise

Reageer