belminuten naar nieuwe periode

• 22 november 2015
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik ben al jaren klant bij telfort en de laatste maanden gaan mijn belminuten niet meer mee naar de nieuwe periode, ,ik hou er meestal zat over en die ben ik elke maand kwijt, maar als ik tekort kon moet ik bij betalen.
Hoe kan dit

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Richard, welkom op het forum. Dat is vreemd! Ik ben erg benieuwd wat er misgaat. Wil je jouw 06-nummer naar mij sturen in een privébericht? Dan kijk ik dit na.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Richard, mijn collega heeft net geprobeerd om jou te bellen. Helaas kreeg ze jou niet te pakken. Jouw verlenging gaat pas 19 januari in. Tot die tijd maak je gebruik van een ouder abonnement met oudere voorwaarden. Hierbij neem je geen tegoed mee naar de volgende maand.
Hallo Richard, mijn collega heeft net geprobeerd om jou te bellen. Helaas kreeg ze jou niet te pakken. Jouw verlenging gaat pas 19 januari in. Tot die tijd maak je gebruik van een ouder abonnement met oudere voorwaarden. Hierbij neem je geen tegoed mee naar de volgende maand.
dank je wel voor je reactie, ik had voor het verlengmoment wel gewoon dat de belminuten mee gingen, dat vind ik wel wat vreemd.

Reageer