beantwoord

Belminuten afgeschreven van de verkeerde factuurperiode

• 16 juni 2013
  • 8 reacties
  • 1559 keer bekeken

Reputatie 1
Heb 'n simonly abonnement en elke 11 de van de maand krijg ik weer nieuwe belminuten.
Nu zijn er meteen 20 min. al afgeschreven terwijl die nog van 10 juni waren dus van de vorige periode,
hoop dat telfort dit in orde kan maken en de 20 min eraf halen.
icon

Beste antwoord door Denise 17 juni 2013, 10:56

@sam12,

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-maladres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zoek ik dit voor je uit.

Denise
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +2
Heb 'n simonly abonnement en elke 11 de van de maand krijg ik weer nieuwe belminuten.
Nu zijn er meteen 20 min. al afgeschreven terwijl die nog van 10 juni waren dus van de vorige periode,
hoop dat telfort dit in orde kan maken en de 20 min eraf halen.

11-6 begint om 11-6 00:00.
Waardoor heb je het idee dat ze van de verkeerde periode worden afgetrokken? Dat is praktisch onmogelijk; belgedrag wordt realtime doorgegeven. Telfort kan dit niet corrigeren. Op de volgende rekening kan je zien dat die minuten gewoon hoorden bij deze lopende maand.
Reputatie 1
Via belstatus kan je de datums zien wanneer ik gebeld hebt, en ik krijg elke 11- de weer 200 nieuwe belmin.
via de datum zie ik dat telfort mijn verbruik op 10 juni heeft afgeschreven bij mijn nieuwe maand,
denk gewoon dat telfort 'n fout heeft gemaakt, wat ik dus wel graag weer in orde wilt krijgen.
Badge +2
Via belstatus kan je de datums zien wanneer ik gebeld hebt, en ik krijg elke 11- de weer 200 nieuwe belmin.
via de datum zie ik dat telfort mijn verbruik op 10 juni heeft afgeschreven bij mijn nieuwe maand,
denk gewoon dat telfort 'n fout heeft gemaakt, wat ik dus wel graag weer in orde wilt krijgen.

Het zou bijzonder zijn, maar als dit het geval is, gaat Telfort er ongewijfeld mee aan de slag. Kan je wellicht een printscreen maken van wat je binnen je Mijn Telfort omgeving ziet? Het 06-nummer in Paint (bijvoorbeeld) wel even zwart maken, net zoals evt. andere persoonlijke info.
Reputatie 3
Badge +1
@sam12,

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-maladres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zoek ik dit voor je uit.

Denise
Reputatie 1

Het zou bijzonder zijn, maar als dit het geval is, gaat Telfort er ongewijfeld mee aan de slag. Kan je wellicht een printscreen maken van wat je binnen je Mijn Telfort omgeving ziet? Het 06-nummer in Paint (bijvoorbeeld) wel even zwart maken, net zoals evt. andere persoonlijke info.

Telfort is er nu mee bezig, dus ik denk dat het wel in orde komt,
bedankt voor je reactie.
Reputatie 3
Badge +1
@sam12,

Het wordt voor jou uitgezocht je ontvangt binnen twee werkdagen een terugkoppeling.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@sam12,

Het lijkt erop dat het inderdaad niet helemaal goed gaat. Ik ontving bericht dat je vanochtend gebeld bent hierover. Het wordt uitgezocht!

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@sam12,

Zo te zien gaat dit om een eenmalig incident. De kosten voor deze 20 belminuten worden aan jou gecrediteerd. Ik hoop dat het zo naar tevredenheid is opgelost.

Denise

Reageer