beantwoord

Bellen op....? En nu?

• 17 januari 2016
  • 1 reactie
  • 538 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb 247 minuten verbruikt van mijn belbundel...kan wel nog internetten en sms-en moet een aantal instanties bellen...
kan ik dat gewoon doen en worden de extra kosten opgeteld bij de volgende maand/factuur? of is er een nummer of code die ik ergens naar toe moet of kan SMS-en zodat ik weer even kan bellen?
Thanx !
icon

Beste antwoord door Koffiemok 17 januari 2016, 22:43

Als je belbundel op is dan kan je nog wel doorbellen. Dit is dan wel tegen het buiten de bundeltarief. Hou er rekening mee dat je dan wel 30 cent per minuut betaalt.

Log eens in op Mijn Telfort en ga naar Abonnement. Je kunt daar ook de belbundel verhogen. Gaat de verhoging met terugwerkende kracht in dan heb je geen extra kosten buiten de bundel. Zodra je nieuwe maandperiode in is gegaan zet je de bundel weer terug.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Als je belbundel op is dan kan je nog wel doorbellen. Dit is dan wel tegen het buiten de bundeltarief. Hou er rekening mee dat je dan wel 30 cent per minuut betaalt.

Log eens in op Mijn Telfort en ga naar Abonnement. Je kunt daar ook de belbundel verhogen. Gaat de verhoging met terugwerkende kracht in dan heb je geen extra kosten buiten de bundel. Zodra je nieuwe maandperiode in is gegaan zet je de bundel weer terug.

Reageer