beantwoord

Bellen buiten bundel

• 20 december 2018
  • 5 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een onbeperkt bellen abonnement. Nu zie ik (tussentijds) op de de app. van Telfort bij mijn kostenoverzicht,dat ik 2,53 buiten de bundel zou hebben gebeld. Ik heb geen o6 nummers gebeld en ben niet in het buitenland geweest. Enig idee hoe dit kan?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 december 2018, 15:38

Hallo Duikelaartje, als je die kosten zomaar ziet staan snap ik dat je je afvraagt waarvoor deze kosten zijn. Ik ben er voor je ingedoken en gekeken of ik kan vinden waar deze kosten vandaan komen. Hierbij heb ik een gesprek gevonden van 13 december naar een Zweeds nummer, met het bedrag wat je noemt. Dat is waarvoor deze kosten vandaan komen. Weet je daarmee voldoende?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je kunt het beste de eerstvolgende factuur afwachten en als het dan toch in rekening is gebracht hier weer aan de welbekende bel trekken
Reputatie 1
Dank voor uw reactie.

Ik wens u ook prettige feestdagen en een voorspoedig & gezond 2019!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Duikelaartje, als je die kosten zomaar ziet staan snap ik dat je je afvraagt waarvoor deze kosten zijn. Ik ben er voor je ingedoken en gekeken of ik kan vinden waar deze kosten vandaan komen. Hierbij heb ik een gesprek gevonden van 13 december naar een Zweeds nummer, met het bedrag wat je noemt. Dat is waarvoor deze kosten vandaan komen. Weet je daarmee voldoende?
Reputatie 1
Wat attent, dat u dit voor mij heeft uitgezocht. Ik kan het nu herleiden, omdat waarschijnlijk deze persoon met dit nummer in Nederland woont en toen waarschijnlijk zijn Nederlandse nummer nog niet gebruikte.
Hartelijk dank voor uw inspanning.
Ik wens u fijne kerstdagen en een voorspoedig 2019!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn dat het daarmee opgehelderd is. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden. Ook alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar gewenst 🙂

Reageer