Bedrag verschuldigd annulering

• 17 mei 2012
  • 7 reacties
  • 2488 keer bekeken

Dit probleem was ik al op Twitter tegengekomen, dus ik ben niet de enige en hopelijk kan het net zoals bij de anderen bij mij nu ook worden opgelost. Maar goed, ik heb dus een contract geannuleerd binnen 7 werkdagen vanwege een fout en ik werd nog netjes gebeld dat het contract was geannuleerd. Tot zover geen probleem en ik kreeg ook een brief ter bevestiging. Echter viel mij op dat er een bedrag van €60,87 was afgeschreven door Telfort terwijl ik dus helemaal geen contract heb. Ik heb het bedrag terug laten boeken door de bank, maar nu krijg ik weer een brief voor openstaande facturen. Op Twitter had ik trouwens ook gezien dat sommige door Telfort waren aangemeld (hopelijk ik nog niet) bij Preventel nadat het probleem was opgelost. Maar goed, hopelijk kan dit snel worden opgelost. Alvast bedankt!
Klantnummer: 4932798.

7 reacties

Beste w1894

bij mij het zelfde geval had een nieuw abonnement af gesloten met nummerbehoud wegen fouten in het contract ging het niet door ook nergens voor getekend.
nu boekt telfort in eens 74,20 af . ik heb de bank opdracht gegeven omdit terug te boeken.
hoe staat het erbij jouw voor al iets vernomen van telfort?

beste klantenservice ik heb jullie reeds gemaild over dit voorval ik verwacht dat jullie mij morgen 18-05-12 asap bellen om dit even op juiste wijze op te lossen.
mvg gwf t hooft

klant nummer 4541312

oja en waag het niet mij ergens te registreren als wanbetaler vanwege het terug boeken ik betaal namelijk altijd en op tijd mijn rekeningen.
mocht dit wel gebeuren doe ik een aanklacht wegens smaad
Badge
@W1894 en gwfthooft,

Welkom op het forum! Het kan soms gebeuren dat er al een factuur is opgemaakt voordat de annulering is doorgevoerd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is, het proces is inmiddels ook aangepast. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Graag zorg ik ervoor dat u geen herinnering/aanmaning krijgt totdat de eindfactuur is opgemaakt waardoor de balans weer op €0,00 staat. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Beste Laila, heel erg bedankt voor de snelle reactie. Het privébericht is zojuist verzonden en ik vertrouw erop dat het goed gaat komen.
Alvast heel erg bedankt!
Vandaag heb ik de bevestiging ontvangen per post waar de bedragen weer op €0,00 staan, dus heel erg bedankt! 🙂
Ik zou alleen nog wel even willen vragen of jullie kunnen checken of ik nu niet meer bij Prevental geregistreed staat.
Badge
@W1894,

Als u geregistreerd wordt bij Preventel ontvangt u een brief van hen. Als u geen brief heeft gehad, dan staat u ook niet aangemeld bij Preventel 🙂.

Laïla
Ja, die heb ik helaas wel ontvangen. Ik hoop dus dat dat z.s.m. kan worden opgelost, want ik heb in m'n leven altijd alles netjes betaald in en het zou een beetje lullig zijn dat ik door zo'n foutje daar geregistreerd ben of blijf. http://forum.telfort.nl/images/smilies/rolleyes.png
Badge
Oh dat is vervelend, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit doorgezet naar de betreffende afdeling zodat zij het verder voor u kunnen uitzoeken. Zij nemen contact met u op.

Laïla

Reageer