beantwoord

Bedrag over na einde abonnement

• 14 maart 2018
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Heb net de factuur online ingezien en mijn abo met toestel loopt af op 31 augustus 2019. Dan zie ik daar nog een rest bedrag staan voor de telefoon die ik nu betaal met 7 euro per maand.
Moet ik dat rest bedrag daarna alsnog betalen? Dat is me niet duidelijk
icon

Beste antwoord door Deborah 15 maart 2018, 17:17

Hi Floridaatje, ik heb je bestelling erbij gehaald. Ik vermoed ook dat de €168 door het bedrag van 7 euro verwerkt is in je abonnement. Wat ik kan terugvinden, is dat je maandelijks 21 euro betaalt. Dit is opgebouwd uit 7 euro voor je toestel, 8 euro voor je belminuten en 6 euro voor je MB's. Daarnaast zie ik dat je 20 euro had bijbetaald. Je hoeft aan het einde van je contract geen restbedrag te betalen. Dan doen we niet meer. Weet je zo voldoende? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je hebt indertijd een contract via je mail ontvangen, raadpleeg dat eens want als het goed is staat het daar duidelijk in
Zie daar niks over in staan wel op moment dat ik abo afsloot losse prijs 238 was met abo 168 euro

heb abo afgesloten bij Belsimpel misschien hun raadplegen?
Reputatie 8
Badge +18
Je zou zeggen 24 maanden x € 7.00 = € 168,00 exact het bedrag wat je aangeeft, heb geen idee of belsimpel je vraag kan beantwoorden maar niet geschoten is altijd mis
Hoe groot is dat rest bedrag wat je ziet staan, wellicht komt dit bedrag uit op 17 × € 7,00
Reputatie 4
Badge +6
Hi Floridaatje, ik heb je bestelling erbij gehaald. Ik vermoed ook dat de €168 door het bedrag van 7 euro verwerkt is in je abonnement. Wat ik kan terugvinden, is dat je maandelijks 21 euro betaalt. Dit is opgebouwd uit 7 euro voor je toestel, 8 euro voor je belminuten en 6 euro voor je MB's. Daarnaast zie ik dat je 20 euro had bijbetaald. Je hoeft aan het einde van je contract geen restbedrag te betalen. Dan doen we niet meer. Weet je zo voldoende? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Reageer