beantwoord

Bedrag gestorneerd omdat ik geen credit ontving

• 25 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 1779 keer bekeken

Mijn abonnement van Telfort mobiel had ik opgezegd. Ik kreeg maar geen factuur met verrekening. Dus ik heb de bank gebeld en de bedrag van 48 euro omstreeks 23 augustus vandaag laten terug storten. Nu, log ik in en zie ik toch een factuur van Telfort met verrekening en dat ik 29,87 terug krijg. Verschil is 18,50.
Moet ik nu wachten totdat ik het 29,87 terug krijg en dan die volledige 48,50 weer over maken of het verschil van 28,50 overmaken??? Want straks krijg ik door kruising ook geen tegoed meer door verrekening. Zou, aub 1 van medewerkers dat kort sluiten en mij laten weten of ik nou het verschil van 18,50 nu moet gaan storten of weer factuur van 23 augustus betalen en dan krijg ik het correctie factuur ivm einde contract? excuus typ hier met kleine scherm en kan dus niet mijn tekst terug lezen.
icon

Beste antwoord door Denise 25 oktober 2013, 09:31

@raja,

Dit bedrag wordt verrekend met eindfactuur. Je kunt het bedrag overmaken naar 9275549 t.a.v. Telfort. Vervolgens ontvang je later weer een creditnota.

Weet je zo voldoende?

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
Volledige factuurbedrag dat je terug hebt laten storten dien je weer over te maken. Gezien betalingen een verwerkingstijd hebben van Max 5 werkdagen is het advies vandaag of morgen dit bedrag al over te maken, zodat er niets straks onnodig kosten (voor jou) bij komen.
Reputatie 3
Badge +1
@raja,

Dit bedrag wordt verrekend met eindfactuur. Je kunt het bedrag overmaken naar 9275549 t.a.v. Telfort. Vervolgens ontvang je later weer een creditnota.

Weet je zo voldoende?

Denise
Ik heb het totaal bedrag vandaag weer gestort. Het is stom van me maar kreeg ook geen Creditnota van alles in 1 pakket die was beeindigd op 23 mei maar gewoon factuur tot 01 juni. Dus dacht weer hetzelfde aan de hand met telfort mobiel. Zou ii 1 van de moderator een notitie maken dat ik het bedrag weer heb teruggestort 2 minuten geleden.

Ik heb ook (toevallig) gelijk na mijn bericht hier een Creditnota van 29,87 ontvangen.

Bedankt
Badge +2
Creditnota's zijn altijd automatisch, altijd de volgende factuurdatum (dus 1 maand later). Storneren is nooit nodig.
Reputatie 3
Badge +1
@raja,

Fijn dat het zo is geregeld :)
Ik sluit hierbij het topic.

Denise