beantwoord

Automatische incasso werkt niet. Is daar wat aan te doen?

  • 29 mei 2018
  • 29 reacties
  • 1396 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Hij doet het! Gefeliciteerd!
Reputatie 8
Badge +11
Het is nu automatisch afgeschreven Gerard? Van de ING rekening die het voorheen ook was? Je wou het nog handmatig overmaken, dat heb je blijkbaar nog niet gedaan dan?
Ik zie in het systeem ook een melding van een automatische incasso staan, maar er staat niet bij of deze wel of niet is gelukt. Ik heb daarover ook nog navraag gedaan, zodat dat aan deze kant ook gecontroleerd kan worden.
Het klinkt in ieder geval een stuk beter nu dan vorige maand! 🙂
Ja, automatisch, van de 'oude' rekening.
Ik had nog niet handmatig overgemaakt omdat er al een vinkje stond bij 'betaald'.
Ik wilde even wachten om te zien of ik van Telfort een maand kado zou krijgen :-)
Er gebeurt dus wel het een en ander achter de schermen.
Reputatie 8
Badge +11
Er gebeurt een hoop achter de schermen 😉 Maar tot nu toe had het nog niet het resultaat wat we voor ogen hadden. Ik ben blij dat het nu wel gelukt is!
Aan onze kant is de incasso ook gelukt, het lijkt erop dat het probleem nu alsnog is verholpen 🙂

Reageer