beantwoord

Automatische incasso mislukt.

• 20 september 2017
  • 16 reacties
  • 297 keer bekeken

Hallo,

Ik kreeg een paar dagen geleden een SMS van Telfort dat de automatische incasso mislukt is.
Dit was voor het mobiele abonnement.
Dus ik heb eerst Telfort gebeld omdat ik zeker wilde zijn dat het geen nep SMS was.
Daar stond dus het bedrag open.
Ik heb daarna via de klantenservice een mail gehad om het te kunnen betalen.

Daarna heb ik mijn bank gebeld.
De bankgegevens zijn niet veranderd, de machtiging ook niet, er staat dus geen blokkade op Telfort.
Er stond ook voldoende saldo op het bankrekening nummer.
Dus dat kan het niet zijn.

In Mijn Telfort is ook niets veranderd, daar staat nog gewoon automatische incasso.
Alle gegevens kloppen.

Het verschuldigde bedrag is ondertussen via Ideal betaald.
Dus dat is wel opgelost.

Maar ik wil graag weten, hoe het heeft kunnen gebeuren, dat de automatische incasso mislukt is.
Dit om verdere problemen van de aankomende maand te voorkomen.
Tevens ook of deze fout in het systeem van Telfort zit.

Met vriendelijke groet,

Mandy
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 23 september 2017, 09:40

Het blijft een beetje een gek verhaal, want we kunnen niet achterhalen waarom de incasso is mislukt. Meestal zien we daar wel een melding van, maar deze kunnen we niet helemaal plaatsen. Sorry voor de gang van zaken @Mandy. Ik zag dat je een mooi verbeteridee hebt aangedragen; top! Die neem ik hier intern op en we hebben contact erover 🙂.
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mandy, heel logisch dat je dat wilt weten en ik kan voor je nakijken waarom een incasso niet gelukt is. Wil je me in een privébericht je mobiele nummer toesturen? Bedankt alvast!
Hallo Cindy,

Hartelijk bedankt voor je bericht!

Ik heb je een PB gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Beste @Cindy - Telfort

Ik heb je een tweede PB verzonden en ik verwacht spoedig antwoord.

Groet,

Mandy
Badge +18
Beste @Cindy - Telfort

Ik heb je een tweede PB verzonden en ik verwacht spoedig antwoord.

Groet,

Mandy

In het onderschrift van de moderators staat:
Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie.
Hallo Nelly Jacoba,

Normaal gesproken heb je gelijk maar Cindy had hier in de PB om gevraagd.
Ik wacht nog steeds op antwoord van haar.
Reputatie 8
Badge +11
Er was, ik meen gisteren of eergisteren, topic waar Cindy schreef dat Wieger het even overnam omdat zij er maandag pas weer is. Ik denk dus dat het maandag wordt @mandy.
Badge +18
Hallo Nelly Jacoba,

Normaal gesproken heb je gelijk maar Cindy had hier in de PB om gevraagd.
Ik wacht nog steeds op antwoord.

Ze heeft dat 1 dag geleden gevraagd, en in het onderschrift staat reactie binnen 3 werkdagen.
Om dan na 12 uur nog een pb te sturen en om een snelle reactie te vragen lijkt een beetje drammerig..l 🙂
Hallo GJC,

Misschien heb je gelijk.

Nelly Jacoba,

Misschien vindt jij het drammerig maar je weet niet waar het over gaat en het is niet alleen de automatische incasso.
Het gaat om iets belangrijks wat structureel fout gaat.

Op dit moment ga ik er even niet verder op in.
Maar het zit mij wel hoog.
Badge +18
In dit topic staat een reactie van Cindy dat ze er in ieder geval t/m vrijdag niet is.
https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/na-1-5-maand-nog-steeds-geen-vaste-telefonie-71276/index1.html#post584286
Hallo Nelly Jacoba,

Hartelijk bedankt!
Badge +18
Geen dank!
Ik vind het sneu als je steeds kijkt of er een reactie is, die er de 1e dagen niet zal komen.
Nelly Jacoba,

Dank je.
Ondertussen, heb ik via een omweg, dus niet van Cindy, toch een soort antwoord gekregen.
Telfort kan geen verklaring geven waarom de automatische incasso mislukt is.
Wel is er verzekerd dat de aankomende maand wel goed gaat.

Ook aan het andere wordt gewerkt......
Badge +18
Mooi!
Dan zit er schot in!
Ja, ik hoop van wel ja!
Reputatie 6
Badge +12
Het blijft een beetje een gek verhaal, want we kunnen niet achterhalen waarom de incasso is mislukt. Meestal zien we daar wel een melding van, maar deze kunnen we niet helemaal plaatsen. Sorry voor de gang van zaken @Mandy. Ik zag dat je een mooi verbeteridee hebt aangedragen; top! Die neem ik hier intern op en we hebben contact erover 🙂.
Hoi Cindy,

Het is al goed...;)

Dank je wel!

Reageer