beantwoord

Automatische incasso klopte niet

• 26 januari 2018
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Geachte,

Ik heb mijn incasso teruggehaald omdat, er teveel berekent is
In jan kreeg ik van jullie een berichtje over aanmelding voor Combivoordeel van 5 Euro korting
Wat ik dus in januari 2018 niet heb aangevraagd, omdat ik dat al had
Daarna ook via mail van de maandrekening die op 50,48 stond
Ik begon nu toch wat argwaan te krijgen, en belde ik toch maar naar jullie toe
Ik kreeg een jongen aan de telefoon die vertelde,
dat er een storing bij jullie computersysteem was geweest, en dat alles terug was gedraaid
Ik hoefde me geen zorgen te maken het bedrag van 45 euro zou gewoon van mijn bank gehaald worden
Ik dacht nog oke, maar vertelde de jongen er wel bij dat ik anders een terugboeking zou doen
Was geen probleem, want alles was al in orde

Maar niet dus, het is vandaag de 26 jan en heb vandaag de terugboeking gedaan
1 februari staat hij weer klaar om betaald te worden met het bedrag van 45 euro

Hoop dat jullie het begrijpen
Met vriendelijke groet MCB
icon

Beste antwoord door MCB 31 januari 2018, 13:26

Hallo Wieger

Sorry voor de late reactie van mijn kant
Maar ik had vandaag al een mail van jullie gekregen dat mijn maandtermijn niet was betaald
Ik heb toen maar weer telefonisch contact met jullie gehad.
En ik ben nu wat meer te weten gekomen, de andere medewerker had mij niet echt goed ingelicht
Dus heb het bedrag van 50,48 weer naar jullie overgemaakt
Deze medewerker van jullie vertelde mij ook dat de 5 euro er al stond voor volgende maand als korting
Dus is het nu al opgelost

Maar nog bedankt voor uw uitleg

Met vriendelijke groet
MCB
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi MCB, welkom op het forum. Het terughalen van een incasso is een methode die ik niet aanraad als de factuur onjuist is. Vaak kan je in overleg met ons tot een snellere oplossing komen, dan dat je later alsnog moet betalen. Jammer genoeg kan ik geen gegevens onder je profiel vinden. Hierdoor kan ik je facturen niet inzien en je ook niet van verder antwoord voorzien. Zou je klantnummer of je postcode en huisnummer aan je profiel kunnen toevoegen? Dat maakt het uitzoeken voor mij een stuk makkelijker.
Hallo Wieger

Sorry voor de late reactie van mijn kant
Maar ik had vandaag al een mail van jullie gekregen dat mijn maandtermijn niet was betaald
Ik heb toen maar weer telefonisch contact met jullie gehad.
En ik ben nu wat meer te weten gekomen, de andere medewerker had mij niet echt goed ingelicht
Dus heb het bedrag van 50,48 weer naar jullie overgemaakt
Deze medewerker van jullie vertelde mij ook dat de 5 euro er al stond voor volgende maand als korting
Dus is het nu al opgelost

Maar nog bedankt voor uw uitleg

Met vriendelijke groet
MCB
Reputatie 7
Badge +7
Hoi MCB, mooi om te lezen dat mijn collega je heeft kunnen helpen! 🙂 Jouw reactie heb ik als antwoord gemarkeerd. Daar zal je nog een berichtje van krijgen. Dit doe ik om andere klanten te laten zien dat het opgelost is. Mocht ik later nog wat voor je kunnen doen, laat het vooral weten.

Reageer