beantwoord

annuleren overstappen factuur 489

• 19 januari 2018
  • 2 reacties
  • 277 keer bekeken

Beste Telfort,

In december ben ik benaderd voor een sneller internet verbinding van ADSL naar glasvezel. op 9-12 heb ik ook daadwerkelijk glasvezel bij u besteld. 2 dagen later kwam ik erachter dat
hier extra zaken voor nodig zijn, zoals 2 stopcontacten in de meterkast en een UTP kabel van 15 meter(voor mijn situatie). Ik was niet berekend op deze extra kosten en heb Hierop heb ik dus op 12-12 telefonisch contact gehad met de klantenservice om mijn glasvezel toch te annuleren.
volgens de medewerker was ik nog prima op tijd en zou ze dit regelen. een bevestiging zou nog per mail aan mij gestuurd worden(enkele dagen later). Deze is helaas nooit gekomen.

een aantal dagen later kreeg ik een SMS met daarin aangegeven dat er een pakketje met een glasvezelkastje mijn kant op zou komen. Ik heb direct gebeld om aan te geven dat ik heb geannuleerd, de medewerker gaf mij gelijk en gaf aan dat ik het pakketje kan weigeren.

21-12 bemerkte ik opeens dat mijn internet het niet meer deed. Na een gesprek van 1,5u lang met allerlei afdelingen bleek dat mijn verbinding TOCH is omgezet naar glasvezel en daarom mijn ADSL niet meer operationeel was. de technische medewerker vertelde mij dat ze bij de klantenserivce ee3n fout hebben gemaakt en dat hij mij niet gaat uitleggen wat er fout is gegaan maar dat de klantenservice dat ging doen.
na een onbevredigend gesprek werd mij verteld dat ik te laat was met annuleren (terwijl dit 2 dagen na bestelling is gedaan).

Ik ben daarom overgestapt naar een andere provider die deze extra zaken wel heeft geregeld voor mij per 17-1-18. Nu heb ik een factuur van u ontvangen waarin een bedrag staat van 469 euro. Ik kan het niet eens zijn met uw factuur.
icon

Beste antwoord door Stephen 22 januari 2018, 17:20

Beste de1001102877, mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes. Ook hebben zij jou een e-mail gestuurd waarop je kunt reageren. Indien ik nog iets voor je ken betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste de1001102877, welkom op het forum! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht en de factuur is onterecht.
Je hebt de overstap naar Telfort tijdig geannuleerd. Ik vermoed dat er iets in het annuleerproces mis is gegaan.
De opzegging is in ieder geval voltooid. Ik heb voor mijn collega's een ticket aangemaakt met het verzoek om de factuur te annuleren. Dit wordt opgepakt binnen twee werkdagen en mijn collega's zullen jou hierover telefonisch informeren.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Excuses voor het ongemak en een fijn weekend!
Reputatie 8
Badge +16
Beste de1001102877, mijn collega's hebben een aantal keren geprobeerd om contact met jou op te nemen. Helaas zonder succes. Ook hebben zij jou een e-mail gestuurd waarop je kunt reageren. Indien ik nog iets voor je ken betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer