beantwoord

Alles-in-1 Glasvezel Extra

• 9 mei 2017
  • 2 reacties
  • 472 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Al geruime tijd heb ik een Alles-in-1 Glasvezel Extra abonnement van Telfort. Onlangs werd ik gebeld door één van jullie concurrenten die mij uiteraard graag klant wilde maken.
Ik ben daar niet meteen op ingegaan en wilde zelf nog even een en ander vergelijken. Tijdens het vergelijken kwam ik iets geks tegen.
Ik betaal nu maandelijks 52,50 aan vaste lasten, maar als ik nu klant zou worden betaal ik (na de actie periode) maar 50,- Het lijkt er dus op dat ik 2,50 per maand teveel betaal. Waarin zit dit verschil?

Groeten,

René
icon

Beste antwoord door Michael 16 mei 2017, 11:19

Hi René, dank voor je bericht. Je geeft aan dat is afgewikkeld door een collega. Helemaal prima!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi René, welkom op het forum van Telfort! Heel goed dat je overweegt de onze te blijven! Het verschil zit er waarschijnlijk in dat sommige tarieven en prijzen zijn veranderd sinds je klant bent geworden. Ik denk wel dat we hier een mouw aan kunnen passen hoor. Wil je in een privébericht je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer sturen? Ik zorg er dan voor dat het wordt opgepakt en dat je wordt benaderd!
Reputatie 8
Badge +2
Hi René, dank voor je bericht. Je geeft aan dat is afgewikkeld door een collega. Helemaal prima!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Reageer