beantwoord

Alles in 1

• 19 mei 2016
  • 5 reacties
  • 488 keer bekeken

Heb mij abonn. recentelijk uitgebreid met interact. tv (had eerst alleen bellen + internet) en dacht daarmee ook te profiteren van combivoordeel maar zie dit voordeel niet terug op mijn nota. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Stephen 30 augustus 2016, 12:52

Beste kawasaki, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het even voor je uitgezocht. Helaas kun jij niet profiteren van CombiVoordeel omdat je gebruik maakt van Telfort Prepaid. Indien je gebruik wenst te maken van CombiVoordeel dan is het noodzakelijk om naast je Alles-in-1 abonnement gebruik te maken van een mobiel abonnement. Voor meer informatie zie de voorwaarden van CombiVoordeel. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt het combi voordeel terugvinden op je mijn telfort en wanneer heb je combivoordeel geactiveerd
Badge +2
Je dient je afzonderlijk aan te melden voor combivoordeel via het doorlopen van de 2 simpele stappen op www.telfort.nl/combivoordeel

De minimale voorwaarden voor combivoordeel zijn internet en een mobiel abonnement.
Ik heb het over de aanbieding van alles in 1 mbt internet, interactieve tv & bellen hiervoor staat op de site een prijs van € 39,00 terwijl op de nota een bedrag in rekening wordt gebracht van € 42 euro en nog wat?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo kawasaki, welkom op het forum! Ik wil graag voor je kijken hoe dit in elkaar zit. Kun je mij hiervoor je naw-gegevens kenbaar maken in een privébericht? Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste kawasaki, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het even voor je uitgezocht. Helaas kun jij niet profiteren van CombiVoordeel omdat je gebruik maakt van Telfort Prepaid. Indien je gebruik wenst te maken van CombiVoordeel dan is het noodzakelijk om naast je Alles-in-1 abonnement gebruik te maken van een mobiel abonnement. Voor meer informatie zie de voorwaarden van CombiVoordeel. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer