beantwoord

Al abonnementskosten vóór ingebruikname?????

• 12 februari 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

M.i.v. 30 januari is mobiel abonnement ad € 18,50 ingegaan.
Simkaart moest ik eerder activeren, maar nummer is pas 30 januari overgezet.
Zie een nota staan van ruim € 25.
icon

Beste antwoord door Zoefi 14 februari 2019, 09:29

Beste Bart,
Dank voor je reactie. Ik heb, geloof ik, dit te snel op het forum gezet. Zag later ergens staan dat de eerste nota (wat) hoger uitvalt om bepaalde redenen. Als ik beter ben ga ik er nog eens goed naar kijken.
Mocht ik dan nog een vraag hebben, dan zal ik die stellen.
Groet
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
De eerste factuur valt over het algemeen iets hoger uit inderdaad. Dit heeft met de periodes te maken die er op staan. Mocht er in ieder geval nog onduidelijkheid over bestaan dan hoor ik dat graag. Beterschap gewenst!
Beste Bart,
Dank voor je reactie. Ik heb, geloof ik, dit te snel op het forum gezet. Zag later ergens staan dat de eerste nota (wat) hoger uitvalt om bepaalde redenen. Als ik beter ben ga ik er nog eens goed naar kijken.
Mocht ik dan nog een vraag hebben, dan zal ik die stellen.
Groet
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Zoefi, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je 30 januari bij ons bent gekomen, je had een rekening van 18,50 verwacht, echter is deze hoger uitgevallen. Ik wil dan ook graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van de naam van de contractant, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Dit mag ook onder het kopje Extra Informatie, deze is alleen voor ons zichtbaar. Wil je een reactie achterlaten als je dat hebt gedaan, dan ga ik aan de slag.

Reageer