beantwoord

Afsluiting mobiel

• 3 februari 2019
  • 4 reacties
  • 215 keer bekeken

Hallo mij nummer is geblokkeerd nu krijg ik een berichtje binnen 3 dagen te betalen anders word het definitief geblokkeerd nu wil ik dat wel maar kan dat bedrag niet in een keer betalen en wil ik graag een regeling treffen maar aangezien ik niet kan bellen lukt me niet om. Contact op te nemen
icon

Beste antwoord door mandy 4 februari 2019, 11:48

@Margretha omdat het nu bijna zover is, kan je misschien een Chat starten.
Misschien kunnen zij je helpen, maar zeker weten doe ik dat niet.
Het is te proberen waard nu je niet kunt bellen.

contact met Telfort

Dit gaat nu sneller dan het Forum omdat hier topics behandeld worden naar binnenkomst,
het oudste eerst.

Maar je kunt ook je klant of telefoonnummer nummer in je profiel zetten, dus niet op dit Forum,
dan weet webcare wie je bent en om welke aansluiting het gaat.
Dan kan webcare je eerder helpen.
Bekijk reactie

4 reacties

Voor mobiel: Ik kan de factuur niet betalen, wat nu?

Neem contact op met de klantenservice (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Voor internet: Openstaande factuur betalen zie Ik kan mijn factuur niet betalen, wat nu?
Je kunt een betaalafspraak maken.
Dat is nou net het probleem kan nu niet bellen maar wil graag betalen maar kan dit niet in een keer en via internet lukt me niet
@Margretha omdat het nu bijna zover is, kan je misschien een Chat starten.
Misschien kunnen zij je helpen, maar zeker weten doe ik dat niet.
Het is te proberen waard nu je niet kunt bellen.

contact met Telfort

Dit gaat nu sneller dan het Forum omdat hier topics behandeld worden naar binnenkomst,
het oudste eerst.

Maar je kunt ook je klant of telefoonnummer nummer in je profiel zetten, dus niet op dit Forum,
dan weet webcare wie je bent en om welke aansluiting het gaat.
Dan kan webcare je eerder helpen.
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Margretha, dat is zacht gezegd geen fijne situatie. Ik begrijp dat je wel wilt betalen, maar dat niet in één keer lukt. Ik kijk graag met je mee naar wat de mogelijkheden zijn.

Fijn dat Mandy je al advies gegeven heeft. Met de gegevens die in je profiel staan, zie ik dat je contact met de klantenservice gehad hebt. Ik heb helaas geen beter nieuws dan mijn collega, die je gesproken hebt. Als een factuur open staat, heb je in ieder geval een maand de tijd om een betalingsregeling aan te vragen. Die termijn is verstreken, waardoor dit niet meer mogelijk is.

Ik raad je daarom aan om het openstaande bedrag zo snel mogelijk, vandaag, te betalen. Als dat niet gebeurt wordt je inderdaad helemaal afgesloten en kunnen we dit helaas niet meer terugdraaien. Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer