Beste,
we zijn jaren lang trots op Telfort als klant. Maar afgelopen twee weken heeft Telfort ons in de steek gelaten.
We zijn bezig met een Hypotheek aan te sleuten en bij diet proces hoort de BKR Registratie. De Bank gaf aan dat we moeten de 2x doorlopende mobiele abonnementen van Telfort aflossen.
Gelijk contact opgenomen met Telfort en ze hebben ons verwijzen naar de site om de aflossing digitaal te handelen. op 5 juni 2018 hebben we de aanvraag voor beide abonnementen digitaal ingediend en binnen 10 min hebben we de factuurs digitaal ontvangen. de betaling hebben we dan op 5 juni 2018 overgemaakt en volgens de site binnen 5 werkdagen worden de credits van beide abonnementen afgemeld bij BKR. Helaas heeft Telfort maar 1x abonnemet afgemeld en de andere niet. sinds gisteren probeer ik de medewerkers via de klantenservice uit te leggen dat de zaak niet goedgeregeld is, Het geld staat al twee weken op de rekening van Telfort en mijn Hypotheek gestagneert is.
Beste, voor mij het is serieus item en dient met spoed opgelost te worden maar de medewerkers bij de klantenservice geven ze aan dat ze mij niet kunnen verder helpen en dat de zaak ligt bij de juiste werknemer maar toch krijg ik niet te horen wanneer wordt het bedrag afgemeld bij BKR.
ik vind persoonlijk fouten kan/mag gebeuren maar dient gecorrigeerd te worden door Telfot en met Spoed.
Graag zie ik jullie actie voor de reactie hiervoor.