beantwoord

Afkoopsom na overstappen in verband met prijsverhoging

• 23 april 2019
  • 31 reacties
  • 1516 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor je aanvulling, @Kees-Jan. Wat je zegt klopt: ik doelde op de afkoopsom. Een eindfactuur wordt uiteraard altijd opgemaakt. Ik heb het aangepast in de tekst.

Als je nog binnen je jaarcontract zit en je abonnement kosteloos wilt opzeggen is het inderdaad zo dat je telefonisch contact moet opnemen om de opzegging in orde te laten maken. Dit kan dus niet online of door gebruik te maken van een overstapservice bij een nieuwe provider. Als je buiten je jaarcontract zit wordt er inderdaad sowieso al geen afkoopsom in rekening gebracht. Kortom: je hebt helemaal gelijk. 😉
Reputatie 1
Badge +1
Vandaag heb ik Telfort gebeld en een annulering aangevraagd. De bevestiging is ontvangen (nu zonder afkoopsom) en op 01-06-2019 ben ik na zo'n 7 a 8 jaar niet langer klant bij Telfort.

Vervolgens NLEx gebeld, en zij hebben het contract weer aangemaakt. Dus nu lijkt het allemaal goed te gaan.
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag heb ik Telfort gebeld en een annulering aangevraagd. De bevestiging is ontvangen (nu zonder afkoopsom) en op 01-06-2019 ben ik na zo'n 7 a 8 jaar niet langer klant bij Telfort.

Vervolgens NLEx gebeld, en zij hebben het contract weer aangemaakt. Dus nu lijkt het allemaal goed te gaan.

Bedankt voor je terugkoppeling, @Samuel. Goed om te lezen dat het is opgelost. Ik vind het wel erg jammer dat je ons verlaat na zo een lange periode, maar hoop desondanks dat je het straks naar je zin gaat hebben bij je nieuwe provider. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hallo allemaal, mogelijk hebben jullie het al elders op het forum gelezen: het is nu tot 1 juni mogelijk om voor de einddatum van je contract over te stappen naar een andere provider en daarbij gebruik te maken van de overstapservice. Er wordt dus geen afkoopsom meer in rekening gebracht. 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Vandaag de overstap gemaakt naar NLEx. Dat ging zonder grote problemen en mijn eigen Draytek Vigor 2860 blijft werken (met een paar kleine aanpassingen). 👍

Mijn Telfort apparatuur, de ZyXEL P-2812HNU-F1 en de Motorola VIP 1853 ontvangen jullie spoedig retour.
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag de overstap gemaakt naar NLEx. Dat ging zonder grote problemen en mijn eigen Draytek Vigor 2860 blijft werken (met een paar kleine aanpassingen). 👍

Mijn Telfort apparatuur, de ZyXEL P-2812HNU-F1 en de Motorola VIP 1853 ontvangen jullie spoedig retour.

Dag Samuel. Goed om te lezen dat de overstap (zo goed als) voorspoedig is verlopen. ☺ We zien de apparatuur wel verschijnen!

Reageer