beantwoord

Afgesloten zonder bericht

• 2 december 2019
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben blijkbaar afgesloten zonder bericht van jullie. Kunt u kijken of er iets openstaat en zo ja een betaallink sturen. *********** ik vind het wel jammer dat ik nog een sms nog een mail heb ontvangen. Ik ben al jaren klant bij jullie. Graag de blokkade opheffen. Mvg, Nadia born

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic en privégegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 december 2019, 14:19

Hallo @Nbo123, geblokkeerd zijn is altijd vervelend! Normaal gesproken worden er meerdere mailtjes en sms'jes gestuurd, maar het kan zijn dat daar iets niet goed is gegaan. Als je jouw forumprofiel kunt aanvullen zodat het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er allemaal staan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Nbo123, geblokkeerd zijn is altijd vervelend! Normaal gesproken worden er meerdere mailtjes en sms'jes gestuurd, maar het kan zijn dat daar iets niet goed is gegaan. Als je jouw forumprofiel kunt aanvullen zodat het bewuste 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er allemaal staan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Nbo123, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog met je mee kan kijken kan je de gevraagde gegevens op je profiel invullen en hieronder reageren.

Reageer