beantwoord

Afgesloten, wil betalen

• 17 januari 2020
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik ben er achter gekomen dat ik afgesloten ben, ik  wil de rekening graag betalen maar weet niet wat het handigst is en zou ook graag willen weten hoe snel ik dan weer aangesloten ben.

Bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 januari 2020, 18:24

Hoi @robinnielen, ik snap dat je graag weer snel wilt worden aangesloten, als je afgesloten bent. Met een iDEAL link kan het inderdaad het snelste zoals Jan ook al aangeeft, die kan je via de wegen die hij noemt aanvragen of via mij. Als ik het voor je kan regelen heb ik nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig, daarvoor kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode en huisnummer er staan, en als het over een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contractouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”). Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @robinnielen , je kunt bellen met 0900 9596 of twitteren of facebooken met Telfort voor een snel antwoord.

Je kunt dan vragen om een e-mail met daarin een Ideal-link waarmee je snel kunt betalen, je bent dan in de regel weer binnen 24 uur aangesloten.

Als je op een ‘normale’ manier een overboeking doet kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @robinnielen, ik snap dat je graag weer snel wilt worden aangesloten, als je afgesloten bent. Met een iDEAL link kan het inderdaad het snelste zoals Jan ook al aangeeft, die kan je via de wegen die hij noemt aanvragen of via mij. Als ik het voor je kan regelen heb ik nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig, daarvoor kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat de postcode en huisnummer er staan, en als het over een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contractouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”). Als je daarna hieronder een seintje geeft weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @robinnielen, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat je via een andere weg contact hebt gehad en dat het daar is geregeld. Als dat niet zo is hoor ik het graag van je.

Reageer