afgesloten mobiel

  • 14 april 2015
  • 1 reactie
  • 739 keer bekeken

Vorige week heb ik een paar keer gebeld met de administratie en servicedesk. Daar gaven ze aan dat ik geen openstaande rekeningen had. Laatste had ik die dag betaald.
Nu ben ik afgesloten van mijn mobiel. Sms ontvangen hier over meteen betaald.
Wanneer ben ik weer aangesloten, vanmiddag is bij jullie al te zien of het binnen is.
Heb als bijna heel Nederland mijn mobiel nodig aangezien ik anders telefonisch niet bereikbaar ben.

Graag anders zsm via mail contact



Groetjes

1 reactie

Badge
@zomerzon

Vervelend dat hier onduidelijkheid over is! Ik kan me voorstellen dat je weer snel gebruik wil maken van je diensten.
Openstaande rekeningen hebben een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen, informatie hierover is ook terug te vinden op onze website.

Kan het zo zijn dat het minder dan 5 werkdagen geleden is dat je hebt betaald? Dan kan het namelijk aan de verwerkingstijd liggen. Als je meer dan 5 werkdagen geleden hebt betaald, dan ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en 06-nummer. Dan kan ik je opzoeken in ons systeem en ga ik het verder voor je uitzoeken!

Celia

Reageer