beantwoord

Afgesloten i.v.m. betaling

• 25 februari 2020
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik ben gister afgesloten omdat er nog 2 facturen openstonden, ik heb het vandaag gelijk betaald, hoe weet ik of de betaling binnen is. en wanneer ik weer word aangesloten? ik kan niet op mijn telfort inloggen

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 februari 2020, 13:28

Dat kan ik me voorstellen, je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk weer kunnen gebruiken. Als ik nu kijk naar het abonnement lijkt het al verwerkt te zijn? Werkt het ook weer voor jou? Dat is dan wel heel snel gegaan, dat zien we niet vaak bij een handmatige betaling :slight_smile:

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als jezelf handmatig hebt betaald moet je rekening houden dat het 5 werkdagen duurt voordat je weer wordt aangesloten

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Misskimmontana, welkom bij ons op het forum. Ik zie inderdaad dat je bent afgesloten vanwege een openstaande betaling. Heb je alle openstaande bedragen betaald? Hoe heb je deze betaald, een handmatige betaling kan zoals jimny al noemt tot 5 werkdagen duren, als het via een iDEAL link is gedaan (door ons gestuurd, of via de pagina die je in beeld krijgt) wordt de betaling dezelfde dag nog verwerkt. Ik hoor het graag van je.

Ik heb deze handmatig betaald, als ik had geweten dat het dan langer zou duren had ik dit niet gedaan. Hoe kna ik weten wanneer het binnen is of wat kan ik bellen om op de hoogte te blijven

Reputatie 8
Badge +11

Dat kan ik me voorstellen, je wilt het natuurlijk zo snel mogelijk weer kunnen gebruiken. Als ik nu kijk naar het abonnement lijkt het al verwerkt te zijn? Werkt het ook weer voor jou? Dat is dan wel heel snel gegaan, dat zien we niet vaak bij een handmatige betaling :slight_smile:

Jaaa mijn internet werkt, alleen mijn tv nog niet  er staat dat ik mijn abbonementsgevens en een pincode moet invoeren op het beeld. wat er al 2 dagen staat. Ik heb deze gevens hier niet? Gaat dit vanzelf weg of moet ik eerst dit invullen voordta ik weer tv kan kijken.

Ja die zul je opnieuw moeten invoeren. Het abonnementsnummer kan je via via Mijn Telfort terug vinden. Via instellingen tv pincodes even uit mijn hoofd.

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat het internet nu weer werkt! De iTV gegevens zal je dan opnieuw kunnen invoeren @Misskimmontana. Die kan je zoals Galdor al noemde inderdaad in Mijn Telfort terugvinden, zoals op deze pagina wordt uitgelegd. Lukt het daarmee?

Reageer