beantwoord

Afgesloten

• 28 juli 2019
  • 18 reacties
  • 323 keer bekeken

Melding: DSL-2718760/164040/4644621/2718760
Klantcode: TVCD6SNC97

Telfort bedankt voor jullie shit service en brutale medewerkers van de klantenservice.
Ben al lange tijd klant, betaal de rekeningen automatisch nu echter TV en Internet afgesloten!!
Reden?? dat weten ze zelf niet, eerste keer gebeld, zou 40 euro hebben openstaan, alles nagekeken maar klopt niet, heb alles betaald, teguggebeld en wat bleek het ging om een totaal bedrag van 5 euro!!! ja 5 euro achterstand en je wordt gewoon afgesloten. Reden achterdtand? Wist niet dat er 2,50 euro vehoging was vanaf Juni. Mooi hoe jullie met vaste klanten omgaan en gewoon afsluiten voor een achterstand van 5 euro. Heel netjes. En dan ook nog eens bij het laatste gesprek uitgescholden worden door een medewerkster dat ik schorem /tuig ben en dan ophangt. Dit is Hoe Telfort met klanten omgaat.
Nog steeds geen aansluiting dus ga Maandag bij een andere aanbieder internet afnemen. Als er 1 schorem/tuig is dan is het wel Telfort!!!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 juli 2019, 16:31

Welke gegevens bedoel je precies die kloppen? Die in je profiel staan, of de andere gegevens die bij het abonnement staan? Er zijn zoals ik zei wel een sms'jes en mails gestuurd over het openstaande bedrag, maar als je ze niet gehad hebt kan het zijn dat de gegevens toch niet helemaal kloppen.
Het klinkt alsof dat telefoongesprek niet is verlopen zoals het hoort! Ik was er zelf niet bij, dus hoe het precies is verlopen weet ik niet maar dat soort dingen horen niet gezegd te worden. Excuses daarvoor.
Hoe heb je de betaling nu precies gedaan? Heb je dat gedaan via de iDEAL optie die je op de meldingspagina krijgt, of heb je het handmatig overgemaakt? Via iDEAL zal je binnen enkele uren weer worden aangesloten, bij een handmatige betaling kan dat tot 5 werkdagen duren. Ik heb het vermoeden dat het het laatste is, ik zie geen melding van een iDEAL betaling staan namelijk. De handmatige betalingen kunnen we niet versnellen, wel kan ik je een iDEAL link toesturen zodat je via die weg alsnog zo snel mogelijk weer aangesloten kunt worden. Dat heb ik hierbij ook gedaan, maar omdat ik niet zeker weet of dat e-mailadres klopt weet ik niet zeker of je die link straks ook ontvangt.
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vreemd, als je incasso had gebruikt, had je nu geen achterstand omdat jíj je automatische betaling niet hebt aangepast. Iedereen heeft namelijk een mail gekregen waarin de verhoging aangekondigd is.

Gewoon je eigen schuld, dus.

En die leg je nu bij Telfort? Belachelijk!
En wat als ik als oudere vrouw geen mails lees?? en een vaste klant afsluiten voor 5 euro en dan een grote mond krijgen? ipv even een brief schrijven en mensen schriftelijk op de hoogte houden.
Reputatie 8
Badge +17
Dat je geen mails leest is nog steeds geen reden om Telfort de schuld in de schoenen te schuiven. En waarom zou je niet via incasso te betalen.
Je maakt het jezelf onnodig moeilijk.
Reputatie 8
Badge +17
Verwijderd
Reputatie 3
Badge
En wat als ik als oudere vrouw geen mails lees?? en een vaste klant afsluiten voor 5 euro en dan een grote mond krijgen? ipv even een brief schrijven en mensen schriftelijk op de hoogte houden.
Dat is inderdaad geen nette manier. Telfort zou daar best een verbeterpunt van mogen maken.
Reputatie 8
Badge +17
Ben benieuwd of je ook maandelijks via je mail een factuur ontvangt zoals iedere klant van Telfort dat krijgt

En wat als ik als oudere vrouw geen mails lees?? en een vaste klant afsluiten voor 5 euro en dan een grote mond krijgen? ipv even een brief schrijven en mensen schriftelijk op de hoogte houden.Dat is inderdaad geen nette manier. Telfort zou daar best een verbeterpunt van mogen maken.

In dit digitale tijdperk? Er kan zover ik weet nog steeds worden gekozen hoe we worden bericht.
Het verbeterpunt zit er in dat niet iedereen het betreffende email bericht heeft gekregen.
Email van de provider niet lezen is een bewuste keuze.

De behandeling aan de telefoon is niet netjes hoewel daarbij opgemerkt we lezen nu maar 1 kant van het geheel.

Dat 2 keer €2,50 missen tot afsluiting lijdt is wel triest, neem dan als provider na de eerste keer zelf contact op.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @IFlyt, welkom op het forum. Er is in juni inderdaad een prijswijziging gedaan, die heb je niet meegekregen begrijp ik. Naast de mail die Kees-Jan noemde (deze is 15 mei naar je verzonden) hebben we er ook een bericht over geplaatst op ons forum en op de website. Aan die wijziging kunnen we niets doen, die is voor iedereen doorgevoerd.

De facturen (en de aankondiging van de prijswijziging) worden per mail gestuurd, maar ze gaan zo te zien naar een ander e-mailadres dan je voor de registratie op het forum hebt gebruikt. Ook de herinneringen voor het openstaande bedrag zijn naar dat andere mailadres en een ander 06-nummer gestuurd dan wat je op je profiel hebt ingevuld. Als je wilt kan ik beide gegevens aanpassen, zodat we zeker weten dat de gegevens overeen komen. Kloppen de gegevens in jouw profiel daarvoor? Als je de laatste 3 cijfers van je IBAN kunt toevoegen aan het forumprofiel bij "Extra informatie", kan ik dat voor je aanpassen voor alle volgende berichten.
Mijn gegevens kloppen, en doe normaal altijd mijn rekeningen betalen behalve dat ik indd de verhoging heb gemist. Dat het iets hoger nu is per maand is niet het probleem en heb inmiddels het verschil net overgemaakt. Wat ik wel schandalig vind is dat jullie een vaste klant gewoon afsluiten voor 5 euro. Even opbellen en de klant op de hoogte stellen zou toch wel een stuk betere service zijn. En ik heb het niet eens erover dat ik door een medewerker wordt uitgesholden voor schorem/tuig en dan ophangt. Dat is echt schandalig en onacceptabel!!!

Ik verwacht dat vandaag de verbinding wordt hervat anders ga ik alsnog naar andere provider.
Reputatie 8
Badge +11
Welke gegevens bedoel je precies die kloppen? Die in je profiel staan, of de andere gegevens die bij het abonnement staan? Er zijn zoals ik zei wel een sms'jes en mails gestuurd over het openstaande bedrag, maar als je ze niet gehad hebt kan het zijn dat de gegevens toch niet helemaal kloppen.
Het klinkt alsof dat telefoongesprek niet is verlopen zoals het hoort! Ik was er zelf niet bij, dus hoe het precies is verlopen weet ik niet maar dat soort dingen horen niet gezegd te worden. Excuses daarvoor.
Hoe heb je de betaling nu precies gedaan? Heb je dat gedaan via de iDEAL optie die je op de meldingspagina krijgt, of heb je het handmatig overgemaakt? Via iDEAL zal je binnen enkele uren weer worden aangesloten, bij een handmatige betaling kan dat tot 5 werkdagen duren. Ik heb het vermoeden dat het het laatste is, ik zie geen melding van een iDEAL betaling staan namelijk. De handmatige betalingen kunnen we niet versnellen, wel kan ik je een iDEAL link toesturen zodat je via die weg alsnog zo snel mogelijk weer aangesloten kunt worden. Dat heb ik hierbij ook gedaan, maar omdat ik niet zeker weet of dat e-mailadres klopt weet ik niet zeker of je die link straks ook ontvangt.
Mijn gegevens in het abonnement die kloppen en ja handmatig overgemaakt, maar als jullie alsnog wiegeren voor 5 euro vandaag weer aantesluiten dan mag je mijn contract opzeggen, triest om een vaste klant dan ook nog 5 dagen te laten wachten?? Als ik vandaag niet weer wordt aangesloten dan ga ik morgen wel naar Tele2. Heb altijd betaald en nu op deze manier behandeld te worden hoeft voor mij niet meer. Een goede service zou mij gewoon weer aangesloten hebben, en wat betreft de belediging van de medewerker neem ik aan dat gesprekken worden opgenomen, heb niet echt het gevoel dat Telfort het wat uitmaakt dat klanten zo behandeld worden.
Reputatie 8
Badge +11
Als het sneller zou kunnen bij een handmatige overboeking zouden we dat doen, maar dat is technisch niet mogelijk. Dat proces kan tot 5 werkdagen duren. Als je het met de link betaalt die ik gemaild heb naar het e-mailadres dat bij het abonnement staat, ben je binnen enkele uren weer aangesloten. Dat is de snelste optie.
Hoef niet meer, als jullie perse voor 5 euro moeten wachten en een vaste klant gewoon nog een week zonder internet willen laten zitten mogen jullie het houden, ik regel vandaag tele2 internet, heb ik ook binnen enkele dagen, Je gaat zo niet met vaste klanten om. de groeten.
Reputatie 8
Badge +17
En dat allemaal omdat de contact gegevens die Telfort heeft gebruikt om jou te berichten anders zijn dan jij opgeeft? En jij geen gebruik maakt van automatische incasso...

Da's nog steeds je eigen verantwoording.

En nog steeds ben je boos op Telfort hierom.

Succes bij Tele2!
Tele2 en enkele dagen, succes dan.🤭
Badge +18
bezint eer ge begint.....

https://forum.telfort.nl/internet-267/opzegtermijn-afkoopsom-internetproblemen-82865#post697144
En lees hier eventjes wat door.
https://forum.tele2.nl/

Dan valt het hier nog reuze mee.
Gras lijkt altijd groener maar uiteindelijk blijft het gras.🥰
Reputatie 8
Badge +11
Ik vind het jammer om te lezen dat je ons hierom wilt verlaten. Het opnieuw aansluiten via een handmatige betaling kunnen we zoals gezegd niet versnellen, via de iDEAL link die ik je had gestuurd gaat het dus wel sneller.
Ook op deze pagina op onze site wordt het benoemd, zodat voor iedereen duidelijk is welke periode een betaling nodig heeft voor de verwerking.

Reageer