beantwoord

Adres op factuur

• 7 september 2017
  • 12 reacties
  • 201 keer bekeken

Hallo,

ik heb een vraag over het adres op mijn factuur.
Ik heb begin augustus mijn adres gewijzigd, toen ik zag dat het nog mijn oude adres was. (Ik dacht dit al eerder gedaan te hebben, maar daar heb ik me blijkbaar in vergist).
Op de vraag-en-antwoord pagina staat dat adreswijzigingen direct worden doorgevoerd.

Toen ik vandaag mijn factuur ontvang stond hier echter nog steeds mijn oude adres op.
Dit is voor mij extra vervelend, daar ik de factuur deze maand nog nodig heb als adresbewijs.

Is het mogelijk om een nieuwe factuur te krijgen met het correcte adres?
icon

Beste antwoord door Stephen 13 oktober 2017, 16:56

Bedankt voor het melden annisea! Ik heb even gekeken en zag dat je oude adres nog stond geregistreerd als postadres. Ik heb deze daarom zojuist aangepast naar je nieuwe adres en ga er vanuit dat je eerst volgende factuur wel je nieuwe adres zal bevatten. Ik heb hiervoor een agendapuntje aangemaakt om het zelf ook te controleren.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo annisea, welkom op het forum! Is jouw nieuwe huisnummer 10? Het adres wordt per direct in ons systeem gewijzigd. Zelf vermoed ik dat de factuur al was opgemaakt voor de adreswijziging dus vandaar dat je nog het oude adres ziet staan. Op de eerst volgende factuur zal vast en zeker het nieuwe adres worden vermeld.
Hallo annisea, welkom op het forum! Is jouw nieuwe huisnummer 10? Het adres wordt per direct in ons systeem gewijzigd. Zelf vermoed ik dat de factuur al was opgemaakt voor de adreswijziging dus vandaar dat je nog het oude adres ziet staan. Op de eerst volgende factuur zal vast en zeker het nieuwe adres worden vermeld.

Bedankt voor uw antwoord. Het nieuwe huisnummer is inderdaad 10.

Nog even voor de duidelijkheid: het is dus niet mogelijk om een verbeterde factuur te krijgen?
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! Helaas gaat het niet lukken om de laatste factuur opnieuw te versturen met jouw nieuwe adres.
Je kan bij de gemeente zo een uittreksel basisregistratie halen.
Daarmee bewijs je ook dat je op dat adres woont.
Graag gedaan! Helaas gaat het niet lukken om de laatste factuur opnieuw te versturen met jouw nieuwe adres.

oke, bedankt voor het bericht.
Je kan bij de gemeente zo een uittreksel basisregistratie halen.
Daarmee bewijs je ook dat je op dat adres woont.

Goeie suggestie, helaas was het in dit geval (gek genoeg) geen toegestaan documenttype.
Daarnaast kost het ook 7.60 (in mijn gemeente), waar een telefoonrekening gratis is.
Uiteindelijk heb ik het op kunnen lossen met een ander document.
Fijn dat het toch gelukt is.
En bedankt voor de terugkoppeling. 🆒

Hallo Stephen,
Op mijn factuur van oktober staat wederom het verkeerde adres...
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden annisea! Ik heb even gekeken en zag dat je oude adres nog stond geregistreerd als postadres. Ik heb deze daarom zojuist aangepast naar je nieuwe adres en ga er vanuit dat je eerst volgende factuur wel je nieuwe adres zal bevatten. Ik heb hiervoor een agendapuntje aangemaakt om het zelf ook te controleren.

Dank je. Ik heb net ook een mailtje gekregen dat mijn adres gewijzigd was, dusbik denk dat het deze keer wel goed gaat.

Helaas, nog steeds(!) het verkeerde adres
edit: sorry, het klopt wel. De 'download pfd' knop op de mobiel hoofdpagina linkte nog naar de oktoberfactuur.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! 🙂

Reageer