beantwoord

Activatiekosten toch in rekening gebracht

• 25 maart 2017
  • 5 reacties
  • 586 keer bekeken

Ik heb maar even een nieuw topic aangemaakt.
Zojuist mijn 4e factuur ontvangen. Activatiekosten van 30 euro zijn nog steeds niet verrekend.
Dit zou bij de 2e of 3e factuur gebeuren. Graag een reactie.
Jammer dat contact krijgen/probleem oplossen niet naar behoren is. Verder ben ik wel tevreden. 😉
icon

Beste antwoord door Leon 28 maart 2017, 14:29

Hoi Coppen,

Dankjewel voor je privéberichtje! Ik heb een correctie aangemaakt voor € 30,-. Je kunt dit bedrag binnen tien werkdagen verwachten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is. 🙂
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Vervelend dat het nog niet is verekend en webcare Telfort is nu aan zet
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Coppen,

Het is inderdaad niet netjes dat het niet verwerkt is... Stuur mij een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst maak ik het gelijk in orde voor je! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Coppen,

Dankjewel voor je privéberichtje! Ik heb een correctie aangemaakt voor € 30,-. Je kunt dit bedrag binnen tien werkdagen verwachten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is. 🙂
Beste Leon,

Dankjewel voor de moeite. 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hi Coppen,

Uiteraard graag gedaan! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Wil je feedback geven op hoe je mijn persoonlijke ondersteuning hebt ervaren? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Daar help je mij enorm mee! 🙂