beantwoord

Activatiekosten Actie, maar toch op factuur

• 20 maart 2018
  • 4 reacties
  • 363 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Op onder andere Google adverteren jullie dat bij afsluiten van een alles in 1 standaard pakket er geen activatiekosten worden gerekend.
Via deze link ben ik daar de Telfort website gegaan, alwaar ik een abonnement heb afgesloten, echter op mijn factuur staat toch een bedrag van 30 euro vermeld voor de activatiekosten. Dit lijkt mij onjuist. Graag zou ik willen weten hoe dit zit.

Groetjes, Marieke
icon

Beste antwoord door Stephen 20 maart 2018, 19:43

Bedankt voor de screenshot Marieke! Ik heb nog even verder gekeken en zie dat het ook wordt gecommuniceerd op onze website. Waarom deze kosten dan wel bij jou in rekening zijn gebracht kan ik helaas niet verklaren. Excuses hiervoor.
Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt van 30 euro welke binnen enkele dagen op je rekening wordt gestort. De activatiekosten kan ik helaas niet van de eerste factuur verwijderen. Ik ga ervan uit hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marieke, welkom op het forum en bedankt voor het afsluiten van een Alles-in-1 abonnement. Kun je de link of een screenshot van de advertentie plaatsen in dit topic? Voor zover ik weet zijn de activatiekosten voor Telfort Thuis niet gratis. Ik zie daarom graag een link of screenshot tegemoet zodat ik dit voor je kan uitzoeken.
Reputatie 1
Dag Stephen, bedankt voor je bericht. Zie de bijlage voor het screenshot. Bedankt alvast, groetjes Marieke
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de screenshot Marieke! Ik heb nog even verder gekeken en zie dat het ook wordt gecommuniceerd op onze website. Waarom deze kosten dan wel bij jou in rekening zijn gebracht kan ik helaas niet verklaren. Excuses hiervoor.
Ik heb zojuist een vergoeding aangemaakt van 30 euro welke binnen enkele dagen op je rekening wordt gestort. De activatiekosten kan ik helaas niet van de eerste factuur verwijderen. Ik ga ervan uit hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Reputatie 1
Hartelijk dank! Bedankt voor de fijne en snelle service Telfort.

Reageer