beantwoord

activatiekosten

• 16 april 2015
  • 10 reacties
  • 1225 keer bekeken

Hallo allemaal, ik ben sinds kort abonnee bij Telfort tv-internet en mobiel.
Helaas is de factuur fout gegaan en hebben ze mij activeringskosten in rekening gebracht.
Na telefonisch contact te hebben gehad met Telfort klantenservice moest ik alles opsturen naar info@telfort.nl maar dit email adres bestaat niet.
customerservice@telfort.nl en customer@telfortmail.nl ook niet.
Graag jullie hulp.
Groetjes,
Karel
icon

Beste antwoord door Daphne 21 april 2015, 16:17

@Karel62,

Welkom op het forum en bij Telfort!

Heel fijn te vernemen dat je uit gaat van het positieve, wij namelijk ook -> dit is een gouden match 😉 Het klopt wat mijn collega's melden. Zodra de aanmelding voor Combivoordeel is verwerkt, zie je de correctie / verrekening van de aansluitkosten terug op een eerstvolgende factuur. Vanzelfsprekend mijn excuses dat de informatie over de kosten niet in één keer duidelijk was. Ben je al aangemeld voor Combivoordeel en voor welk voordeel heb je gekozen? Deel je het met ons?

Daphne
Bekijk reactie

10 reacties

Badge +2
Op basis waarvan zouden deze niet in rekening worden gebracht?
Ik heb het abonnement tijdens een actieperiode afgesloten, op mijn schriftelijke overeenkomst met Telfort staat ook bij activeringskosten € 0,00
Als je al abonnee bent bij Telfort en je pakt er mobiele telefonie bij dan hoef je hier ook geen activeringskosten voor te betalen.
Dus vandaar.
Maar helaas, hebben ze wel gedaan.
Mail via de site beantwoorden ze niet en het info adres wat ik telefonisch van hun gekregen heb werkt niet.
Reputatie 8
Badge +15
Telfort heeft geen e-mailadres wat je kunt gebruiken. Daarvoor is het webformulier.

Maar ik denk dat ik weet welke actie je bedoel. Maar dat ging om aansluitkosten mobiele aansluiting. Klopt dat?
aansluitkosten mobiel en internet met tv.

Kreeg net een bericht van Telfort dat dit waarschijnlijk bij de 2e of 3e factuur wordt gecrediteerd.
Ik moet dit in de gaten houden en anders wederom contact op te nemen.
Ik ga uit van het positieve.
Badge +2
@Karel62,

Welkom op het forum en bij Telfort!

Heel fijn te vernemen dat je uit gaat van het positieve, wij namelijk ook -> dit is een gouden match 😉 Het klopt wat mijn collega's melden. Zodra de aanmelding voor Combivoordeel is verwerkt, zie je de correctie / verrekening van de aansluitkosten terug op een eerstvolgende factuur. Vanzelfsprekend mijn excuses dat de informatie over de kosten niet in één keer duidelijk was. Ben je al aangemeld voor Combivoordeel en voor welk voordeel heb je gekozen? Deel je het met ons?

Daphne
Allereerst heb ik een abonnement internet met tv genomen, i.v.m. actie geen activatiekosten Euro 30.- , deze krijg ik dus volgens factuur terug.
Daarnaast een mobile telefoon abonnement sim only genomen, gaat wel pas later in i.v.m. opzeggen huidige provider. Als je dit combineert met internet en tv krijg je de Euro 10.- ook weer terug volgens de verkoopmedewerkster aan de telefoon.
Als beide actief zijn krijg je maandelijks korting of iets anders, zie combivoordeel.
Ik wacht eventjes af of het beloofde ook verrekend wordt.
Badge +2
@Karel62,

Is prima. Mocht je tussentijds nog vragen hebben, schroom niet en stel ze gerust!

Daphne
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Nul euro activatiekosten in de overeenkomst (en ook telefonisch), maar deze zijn toch berekend. Zojuist mijn tweede factuur ontvangen, maar nog geen sprake van verrekening. Wanneer kan ik verwachten dat het bedrag wordt teruggestort?

Overigens verder erg tevreden over Internet en TV :)

Mvg,

Hans
Hallo allemaal, ik ben sinds kort abonnee bij Telfort tv-internet en mobiel.
Helaas is de factuur fout gegaan en hebben ze mij activeringskosten in rekening gebracht.
Na telefonisch contact te hebben gehad met Telfort klantenservice moest ik alles opsturen naar info@telfort.nl maar dit email adres bestaat niet.
customerservice@telfort.nl en customer@telfortmail.nl ook niet.
Graag jullie hulp.
Groetjes,
Karel
Ik heb nog 1 mailtje moeten versturen nadat ik de 3e factuur ontvangen had en de activeringskosten nog niet verrekend waren. Telfort heeft gelijk na dit mailtje zoals beloofd de activeringskosten via een handmatige correctie gelijk teruggestort.
Bedankt voor deze correcte afwikkeling.

Reageer