Accepgiro

• 8 maart 2017
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoihoi!

Ik heb mijn betalingen per accepgiro staan, alleen krijg ik helemaal geen papieren accepgiros binnen? Ik krijg wel mail, maar wil hem echt via de post hebben. Hoe kan ik dit oplossen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Bedoel je dat in je mijnTelfort als betalingswijze acceptgiro staat, want dat staat bij mij ook terwijl het gewoon via IC wordt afgeschreven en ik per sms bericht krijg dat mijn factuur klaar staat in Mijn Telfort
Ja, maar ik wil het niet op automatisch, dit heb ik ook aangegeven en dat gebeurd ook niet. Ik krijg mail, met je factuur staat klaar en meer niet. Ik wil het gewoon met de post hebben, ben nog wat ouderwets hierin.
Reputatie 8
Badge +18
Oke dat is dan duidelijk en als dat met je afgesproken is zou het ook zo moeten gaan, mooi dat je op dit forum terecht bent gekomen, webcare lost de meeste topics op dus daar is nu het wachten op
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sabb11, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Ontving je eerder wel papieren acceptgiro's?