beantwoord

Abonnementskosten onjuist / verlenging niet verwerkt

  • 23 januari 2020
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Op 3 december heb ik het telfort abonnement verlengd met nieuwe, lagere abonnementskosten, samen met de aankoop van een nieuw mobiel. Het bestelnummer is 1912033237

De mobiele telefoon is eind december 2019 geleverd. In de factuur van 22 januari 2020 is de thuiskopieheffing berekend. De verlaagde abonnementskosten zijn echter nog niet verwerkt.

Hadden de lagere kosten niet per eind december 2019 verwerkt moeten zijn? En per wanneer worden de lagere kosten alsnog verrekend?

Vriendelijke groeten,
Erika

icon

Beste antwoord door jimny 23 januari 2020, 14:34

Dan gaat de verlenging op de 29e in, je krijgt dan een sms-je als het goed is 

Bekijk reactie

5 reacties

Per wanneer loopt je huidig contractperiode af dat kan je via MijnTelfort terugvinden. De verlenging en daarmee het nieuwe maandbedrag gaan pas vanaf de datum daarna in.

Galdor, bedankt voor je reactie.
Per 29 januari 2020 loopt mijn huidige contract af. 

Vriendelijke groeten, Erika

 

Reputatie 8
Badge +18

Dan gaat de verlenging op de 29e in, je krijgt dan een sms-je als het goed is 

Bedankt Jimny!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @erikavanwijk, jimny slaat de spreekwoordelijke spijker al op de kop. Jouw huidige abonnement loopt nog tot de 29e, het nieuwe zal de 30e ingaan. Gisteren is jouw abonnement (net als alle Telfort mobiel abonnementen) overgezet naar KPN. Vanaf 30 januari zal je in de MijnKPN het nieuwe abonnement zien staan :slight_smile:

Reageer