beantwoord

Abonnementskosten hoger dan afgesproken op eerste factuur

• 9 september 2013
  • 3 reacties
  • 1499 keer bekeken

Hallo,

Ik heb precies een maand geleden mijn simonly abonnement laten vernieuwen met een nieuwe telefoon. Ik ben hiervoor langs gegaan bij telfortwinkel. Ik heb toen een toestel gekozen met een abonnementskosten van 30 euro per maand. Ik vroeg aan de medewerkster of dit incl. btw was en dit bevestigde ze twee maal. In mijn contract staat duidelijk dat mijn maandelijkse abonnementskosten 30 euro zijn. 

Nu krijg ik online mijn factuur gepresenteerd, tot mijn verbazing zie ik een totaal bedrag staan van 39,-.Het bedrag excl btw is 32,- euro. Ik ben het er niet mee eens wat kan ik hier aan doen?

Mvg 
icon

Beste antwoord door Denise 9 september 2013, 10:53

Welkom op het forum shai2013!

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Zoals Koffiemok al aangeeft heeft dit waarschijnlijk te maken met de eerste factuur. deze wijkt altijd iets af. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dat graag.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@shai2013
Betreft het de eerste factuur nadat de verlenging is ingegaan?
Die kan hoger uitvallen omdat je de maandkosten vooruit betaalt. Meer informatie vind je in dit topic waar ook een link in staat naar de website met meer uitleg.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum shai2013!

Het is duidelijk dat dit verwarring heeft veroorzaakt. Zoals Koffiemok al aangeeft heeft dit waarschijnlijk te maken met de eerste factuur. deze wijkt altijd iets af. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dat graag.

Denise
Hallo koffiemok,

Het betreft inderdaad 1e factuur na verlenging van mn sim only abbo. Dus met andere woorden, zou het goed moeten gaan met de facturen er na?

Reageer