beantwoord

Abonnements- en activatiekosten digitenne

  • 20 februari 2017
  • 1 reactie
  • 491 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort medewerker,

Ik las op de website dat je voor 4 euro per maand digitenne kon afsluiten naast het TV+internetabonnement dat ik al heb bij Telfort. De abonnementskosten en eenmalige activatiekosten zijn hierbij voor rekening van Telfort. Ik heb geprobeerd om digitenne af te sluiten via de link op de site (digitenne.nl/telfort) maar helaas liep ik vast bij het invullen van mijn bankgegevens. Het systeem herkent namelijk mijn bank niet (KNAB). Vreemd wat deze bank bestaat inmiddels toch alweer een aantal jaren. Ik heb toen gebeld met uw klantenservice en die adviseerde mij om langs te gaan bij een KPN-winkel. Dit heb ik afgelopen week gedaan en zij hebben het digitenne abonnement voor mij afgesloten en direct een insteekkaart meegegeven. Ik ontvang zojuist hun factuur per mail ad. € 49,45 bestaande uit abonnementskosten € 14,45 en eenmalige kosten € 35,00. Omdat ik op het forum lees dat het niet altijd vlekkeloos verloopt en de medewerker van uw klantenservice mij er eveneens op wees om goed op te letten of het allemaal goed gaat, stuur ik u dit bericht. Op welke termijn en op welke wijze kan ik reductie van u ontvangen ad. € 45,45 voor de abonnements- en activatiekosten? Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 20 februari 2017, 23:31

Dit gebeurt wel vaker.
Webcare heeft er een speciaal topic voor gemaakt.
Als je je tekst daarin copy/paste gaan ze je helpen.
https://forum.telfort.nl/factuur-337/tips-telfort-onverwachte-abonnementskosten-voor-digitenne-helpen-graag-55236
Bekijk reactie

1 reactie

Dit gebeurt wel vaker.
Webcare heeft er een speciaal topic voor gemaakt.
Als je je tekst daarin copy/paste gaan ze je helpen.
https://forum.telfort.nl/factuur-337/tips-telfort-onverwachte-abonnementskosten-voor-digitenne-helpen-graag-55236

Reageer