beantwoord

Abonnementen worden samengevoegd

• 20 augustus 2016
  • 18 reacties
  • 646 keer bekeken

goedemiddag, mijn vraag is het volgende.
Er is een abonnement voor telefoon 1
Dan sluit je een extra abonnement af voor telefoon 2, die is voor de stichting met ander telefoonnummer en de kosten zijn ook voor de stichting.
Maar dan blijkt ineens een afschrijving van beide abonnementen van 1 rekening af te gaan, dat is niet de bedoeling.
Contact met Telfort, advies is even door winkel het contract te laten corrigeren omdat er een fout is gemaakt.
Is gedaan, beide telefoons staan met hun eigen telefoonnummers en eigen gironummers op papier.
Weer contact Telfort, doorgegeven dat het gewijzigd is en na twee personen opnieuw te hebben uitgelegd hoe het dan wel de bedoeling is hoop je dat het is opgelost.
Nu staat er dus ineens 2 telefoonabonnementen worden te samen afgeschreven bij de stichting, klopt weer niet.
De stichting hoeft niet voor de privetelefoon te betalen.
Is er iemand die kan helpen om beide telefoonabonnementen via hun eigen girorekeningen te laten betalen ofwel simpel te splitsen.
Aan de telefoon met de helpdesk lukt niet omdat het gewoon niet begrepen wordt of te moeilijk is denk ik.
icon

Beste antwoord door Leon 23 augustus 2016, 10:29

Hallo Bonnie, dankjewel voor je berichtje! Het blijkt dat beide telefoonnummers onder één contract hangen. Zodoende is er geen onafhankelijk bankrekeningnummer op te geven per telefoonnummer. Een oplossing is een contractovername. Dan laten we beide telefoonnummers gewoon op jouw naam staan en dan kunnen we voor ieder telefoonnummer een eigen bankrekeningnummer opgeven. Volgens mij heb je dan wat je wenst. 🙂
Bekijk reactie

18 reacties

Hai Leon, Het lijkt in orde te zijn.
Mijn prive toestel werd keurig afgerekend met het juiste bedrag en de juiste rekening. :-)
Het andere toestel zie ik nog geen betaling van en ook geen factuur.
Of moet ik dan een ander account aanmaken?
Ik had er twee gemaakt die achteraf synchroon bleken te gaan.
Ik kan op de tweede wel inloggen, maar zie gene facturen.
Wel kloppen daar nu de gegevens, juiste rekening nummer enz.
Groetjes, Bonnie
Hai Leon, dat hoop ik van harte, maar we gaan van het positieve uit. Dus wacht nog maar even met het sluiten van dit topic. Dat doen we pas zodra ik hier een gat in de lucht heb gesprongen en hoera!! roep. 😃
Badge +1
Hoi Bonnie, kan ik daar uit concluderen dat het nu alsnog in orde wordt gemaakt? :8
Jawel, dat klopt. 🙂
Badge +1
Hi Bonnie! Klopt het dat je mijn collega zojuist hebt gesproken? 🙂
Vol spanning wacht ik of het deze keer echt gaat lukken. Zou heel erg fijn zijn, we zijn er in ieder geval weer mee bezig. 🙂
Badge +1
Hoi Bonnie, mijn oprechte excuses voor het uitblijven van een reactie! Het is niet netjes dat het nog niet in orde is gemaakt voor je.

Ik heb mijn collega's, die je de vorige keer had gesproken, gevraagd om opnieuw contact met je op te nemen.

Laat je het me weten als jullie elkaar weer gesproken hebben?
Helaas gaat het nog steeds fout. Ze halen weer de rekening van beide telefoons van de verkeerde rekening af. Ik wordt hier zo moe van.
Is dit nog op te lossen?? En dan uiteraard niet na nog eens 2 maanden, want ik wordt gek van dat heen en weer switchen tussen die rekeningen.
Anders ga Ik ze maar gewoon weer op prepaid zetten, gaat waarschijnlijk toch stukken beter al is dat voor mij een stuk onhandiger. Ik hoop op bericht en een oplossing.
Groetjes van een onderhand radeloze Bonnie!
Is er al iets bekend want heb nog geen bericht ontvangen dat het gaat lukken ?
De 15e komt de nieuwe factuur namelijk, en dan is het belangrijk dat het via de juiste rekeningen loopt 🙂
Leon, dat is al direct gedaan terwijl ik iemand aan de telefoon had.
Het zou dus tot zover in orde moeten zijn.
Badge +1
Hi Bonnie, is het nog gelukt om een kopie van je ID te sturen? 🙂
Hallo Bonnie! Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie elkaar hebben gesproken en dat jullie er samen wel uit gaan komen! Goed nieuws dus! :)
Hai Leon, Ja hopelijk wel, ik heb net de laatste factuur overgemaakt, dus zou het allemaal moeten lukken. Ik wacht vol spanning af, zou fijn zijn als dat allemaal in orde is.
In ieder geval mijn hartelijke dank voor jullie geweldige hulp alvast. 🙂
Badge +1
Hallo Bonnie! Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie elkaar hebben gesproken en dat jullie er samen wel uit gaan komen! Goed nieuws dus! 🙂
Badge +1
Hoi Bonnie, dan gaan we het toch op die manier in orde maken voor je! 😃 Ik geeft je hier een update als het is gelukt!
Dat is de perfecte oplossing, laat het nu aan jou over dit te wijzigen.
De service en directe hulp van jou Leon is geweldig 🙂
Badge +1
Hallo Bonnie, dankjewel voor je berichtje! Het blijkt dat beide telefoonnummers onder één contract hangen. Zodoende is er geen onafhankelijk bankrekeningnummer op te geven per telefoonnummer. Een oplossing is een contractovername. Dan laten we beide telefoonnummers gewoon op jouw naam staan en dan kunnen we voor ieder telefoonnummer een eigen bankrekeningnummer opgeven. Volgens mij heb je dan wat je wenst. 🙂
Hoi Bonnie, welkom op ons forum! Ik ga je helpen! Je wens is mij duidelijk. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin de postcode, huisnummer beide 06-nummers en welke rekeningnummer dat je bij welk telefoonnummer wilt gebruiken. Alvast bedankt! :)
Dank je Leon, privebericht is verzonden.
Badge +1
Hoi Bonnie, welkom op ons forum! Ik ga je helpen! Je wens is mij duidelijk. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin de postcode, huisnummer beide 06-nummers en welke rekeningnummer dat je bij welk telefoonnummer wilt gebruiken. Alvast bedankt! 🙂

Reageer